Tynset legekontor og helsestasjon

Torvgata 1 2500 Tynset

Siste vurderinger av behandlere ved Tynset legekontor og helsestasjon

Vår familielege!

Lege: Marte Kvittum Tangen Skrevet

Alle i familien har Marte! Vi er veldig fornøyde og føler oss godt ivaretatt. Marte er forståelsesfull og tar oss alltid på alvor! Vi får raskt svar på us og blir henvist videre om det er nødvendig! Vi føler oss veldig trygge m Marte som fast familielege!

Hyggelig og dyktig lege

Lege: Joseph Lakmaal Fernando Skrevet

Legen er faglig flink og flink med mennesker. Han lytter og er tålmodig. Svært behjelpelig. Kan absolutt anbefale han som lege!

Hyggelig og sympatisk

Lege: Joseph Lakmaal Fernando Skrevet

Tar seg alltid god tid. Henviser ofte. Sympatisk. Han er ikke norsk-etnisk men jeg opplevde ingen språkproblemer.

ANBEFALE TILL ALLE

Lege: Joseph Lakmaal Fernando Skrevet

en dyktig lege med gode kunnskaper,oppmerksom ovenfor pasienter,flink til å forklare sykdommer,lett å komunisere med.jeg er heldig som har han som min lege

Seriøs og artig type

Lege: Tor Halvor Bjørnstad-Tuveng Skrevet

Denne unge mannen velger jeg å tro er en luring. Han virker å snappe opp det meste, dog han kan virke litt distre.
Han er imøtekommende og omgjengelig, timen kan være verdt penga kun for samtalens del. Han har vært veldig flink for meg, jeg fikk nylig en alvorlig diagnose som det trolig vil gå bra med takket være denne nysgjerrige mannen. Tusen takk. Legekontoret på Tynset mener jeg forøvrig er bygdas stolthet sammen med sykehuset. Takk for hjelpen!