Tynset legekontor og helsestasjon

Torggt 1 2500 Tynset

Siste vurderinger av Tynset legekontor og helsestasjon

Trygg

Lege: Tor Halvor Bjørnstad-Tuveng Skrevet

God til å lytte og forstå hva som er problem med meg.Lett å få time de gangene som jeg får hatt behov for lege.

Seriøs lege

Lege: Oda Martine Steinsdatter Øverhaug Skrevet

Var hos Oda Martine i dag for første gang :) virker som ei veldig seriøs jente :) god å snakke med og virket som hun virkelig ville finne ut hva som feiler meg, og gjøre ting andre leger ikke har giddet å prøvd på! så langt er jeg veldig fornøyd med henne og håper jeg får henne som fastlege og at ventekøen ikke er alt for lang :)

Dårligste lege.

Lege: Ove Ingebrigtsvoll Feragen Skrevet

Er lite intressert. Dårlig til å lytte. Fordomsfull. Tar ikke imot signaler. Bagetelliserer. Kommer til å bytte lege ved første tilfelle.

Dårlig lytter

Lege: Ove Ingebrigtsvoll Feragen Skrevet

Mine problemer gjør at jeg trenger en lege som ikke bare hører, men lytter. Og studerer journalen fra tidligere leger. Hjelp som virker.

Kommunikativ sterk og faglig kompetent fastlege

Lege: Ove Ingebrigtsvoll Feragen Skrevet

Kompetent, seriøs og interessert i eget yrke og i egne pasienter. Fleksibel lege som vil forsøke å komme pasienten i møte. Lytter, sjekker at han oppfatter korrekt, skisserer forslag for videre oppfølging/behandling og forsikrer seg om at du som pasient er enig, eventuelt tilpasse. Kort ventetid. Blide folk i skranken når du henvender deg ved oppmøte og på telefon.