Tynset legekontor og helsestasjon

Torvgata 1 2500 Tynset

Siste vurderinger av behandlere ved Tynset legekontor og helsestasjon

Lite tilgjengelig og lite behjelpelig

Lege: Oda Martine Steinsdatter Øverhaug Skrevet

Har hatt legen i flere år. Det er flere måneders ventetid for å få time hos henne, så for det meste har jeg fått avtale hos turnusleger. Jeg stiller spørsmålstegn ved å ha 1000 pasienter når en arbeider 50 prosent.

De gangene jeg har hatt konsultasjon hos henne har hun vært hyggelig, men jeg har ikke fått hjelp med sykdommen jeg plages med.

Hyggelig

Lege: Tor Halvor Bjørnstad-Tuveng Skrevet

Som enhver moderne lege av i dag.
Opptatt av at du skal være fornøyd med servicen,
men savner litt bedre kommunikasjon og helhetlig vurdering.

Enestående

Lege: Marte Kvittum Tangen Skrevet

Har hatt tett oppfølging hos Marte de siste årene pga. langvarig sjukdom, og ho har vært helt unik. Hun er forståelsesfull, tålmodig, lyttende, og undersøker ting/forhører seg med andre hvis hun er i tvil om noe. Veldig flink til å følge opp! Marte gir deg den tida du trenger - jeg har i alle fall aldri fått følelsen av at hun har dårlig tid når jeg har vært der (selv om jeg vet at hun har fullt program og masse hun skal gjøre). Marte er enestående!

Elendig

Lege: Linda Cathrine Brænd Skrevet

Klarte ikke gi noen betryggende gode svar i en situasjon hvor jeg var redd og usikker. Virket overlegen og hoven.

Behagelig og svært dyktig

Lege: Tor Halvor Bjørnstad-Tuveng Skrevet

Tor-Halvor er en lege som virkelig tar seg tid til å lytte til sine pasienter. Han er rolig og behagelig, man føler seg trygg og ivaretatt. Sendte melding til meg med prøvesvar mens han var på ferie!!! Vi er så heldige som har han som vår fastlege. Takk for den hjelpen vi får av deg.