Legekontorene i Bømlo, Bremnes og Moster

Bremnes legesenter 5430 Bremnes

Siste vurderinger av Legekontorene i Bømlo, Bremnes og Moster

Min fastlege.

Lege: Jorid Fadnes Skrevet

Legen ser på meg og lytter. Legen tar god tid til meg, ja eg føler eg får den tid eg treng. Legen følger gott opp min sjukdom med å ta prøver eller til anndre spesialister. Det er bare opp til meg å følge annbefalingene. Eg får den info eg ber om.

Veldig fornøyd med ham.

Lege: Qaiser Shahzad Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Han er serviceinnstilt, hjelpsom og hyggelig.Han er flink i jobben sin. Så bra!

Fantastisk lege som ser hele mennesket

Lege: Torhild Ingeborg Taraldsøy Skrevet

Torhild er en lege som virkelig bryr seg om pasienten, hun tar seg tid til å lytte for å forstå hvorfor pasienten kommer, hun er god på å finne løsninger på problemer og har et forløp sammen med pasienten som gjør at man kan føle seg trygg også for fremtiden!

midt på tre

Lege: Hogne Vikanes Buchvold Skrevet

Høflig og rolig menneske. Kvalifisert fagperson som fastlege. Litt passiv ihht plager som legger deg ikke i senga. Man bør henvende seg en rekke ganger for å motta henvisning til legeundersøkelse.

Dr. Qaiser er ekstremt flink

Lege: Qaiser Shahzad Skrevet

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Han lytter og møter dine problem med interesse og et sterkt ønske om å hjelpe. Han virker til å ha mye kunnskap om forskjellige diagnoser.

Han kan misforstås som en litt forsiktig type men jeg har lært at dette er ydmykhet og et ønske om å møte pasienten "der han er".

Anbefales, han er den flinkeste legen på Bømlo.

Det eneste problemet med å ha Qaiser som lege er at en må forholde seg til andre som jobber ved Bremnes legesenter. Servicen er ikke alltid helt topp der, litt avhengig av hvem som møter deg bak skranken. Det er også lang ventetid for å få seg time, og ikke prøv en gang å ring dit bruk nettside tjenesten.