Legekontoret Kleppestø Torg

Kleppestø Senter, Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Kleppestø Torg

Trygg og tydelig

Lege: Johan Fredrik Kayser Skrevet

Kayser lytter. Er tydelig og trygg.min beste lege.
Tar imot meg når jeg har det vanskelig. Bekker meg opp og tar meg på alvor.gir meg ett spenn bak.ikke noe dilling.men holder seg til saken jeg kom for.selv om jeg gjerne har mye på hjertet. Gir meg trygghet i hverdagen.

Min beste lege

Lege: Johan Fredrik Kayser Skrevet

Har alltid hatt veldig god forståelse for mitt sykdomsbilde! Jeg stoler 100 prosent på ham, og han har alltid stilt opp for meg💯❣️

Besserwisser

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Har hatt Norman som fastlege i flere år. Har opplevd en ovenfra og ned holdning fra han. Det har vært vanskelig å få henvisninger og diverse resepter. Hans erfaring med psykiatri virker svært begrenset.

Oppriktig

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Dette er en mann som oppriktig vil det beste for sine pasienter.
Kunnskapsrik og lett tilgjengelig via helsenorge.
Etter å ha vært hos Stig-André, sitter en igjen med en følelse av at han tar seg tid til meg og lytter, med intensjon om å gjøre det beste for akkurat meg.

Helt ok

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Henviser videre til spesialist ved forespørsel, og tar seg som regel den tid. Framstår som at han virkelig bryr seg om pasientene sine.

Virker samtidig uorganisert og distré. Stiller samme spørsmål flere ganger i ulike konsultasjoner, som blant annet allerede står i journal og er svart på tidligere. Samtidig er det vanskelig å få konkrete svar på spørsmål når han ikke husker ting vi har drøftet tidligere. Det gir en følelse av utrygghet. Og betyr at man som pasient må ta store deler av ansvaret selv, og stille godt forberedt til legetimer og online-konsultasjoner.