Legekontoret Kleppestø Torg

Kleppestø Senter Postboks 273 5323 Kleppestø

Siste vurderinger av Legekontoret Kleppestø Torg

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Da jeg skulle skifte fastlege etter 30 år med samme lege var det meg selv som valgte Stig Andre Normann. Det var et lykketreff og fra første time følte jeg at jeg ble tatt på alvor. Tid til å lytte,gjør tingene grundig og er imøtekommende. Føler meg overbevist om at helsen min er i gode hender. Så dette er en lege som kan anbefales på det varmeste.

kjempe fornøyd

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

er kjempe fornøyd med min fastlege!
følger både meg og sønn min opp.
hører på hva jeg har og si. henviser meg videre med en gang det er behov for det. vente tiden går fort, han gir en diagnose og bruker ikke tiden på å prate om alt mulig annet en helsen.
Kommer fort til på dagen ved akutt sykdom

Svært fornøyd

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Oppegående lege som tar henvendelsen seriøst å hører på det du sier.

Følte me ivaretatt og respektert som pasient.

Anbefales på det sterkeste og er nå min nye fastlege!

Skuffet

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Har fått Stig Norman til fastlege, ser han lite. Han har fått en vikar for seg: Lars Sylta. De samarbeider/kommuniserer dårlig. Jeg blir ikke fulgt opp og opplever situasjonen med disse to som min lege er utrygg. Må selv passe på at jeg får nødvendig oppfølgning. Men jeg er ikke lege og har derfor ikke nødvendig innsikt.

En utmerket og trygg lege.

Lege: Johan Fredrik Kayser Skrevet

Har gått til kayser i mange år.Får altid god hjelp og altid svar på det du spør om.Har han ikke tid ringer han deg hjem på kveldstid og spør hva som er problemet.
En fantastisk og seriøs lege som jeg kommer til å bli hos så lenge han holder koken.