Legekontoret Kleppestø Torg

Kleppestø Senter, Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Kleppestø Torg

Besserwisser

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Har hatt Norman som fastlege i flere år. Har opplevd en ovenfra og ned holdning fra han. Det har vært vanskelig å få henvisninger og diverse resepter. Hans erfaring med psykiatri virker svært begrenset.

Oppriktig

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Dette er en mann som oppriktig vil det beste for sine pasienter.
Kunnskapsrik og lett tilgjengelig via helsenorge.
Etter å ha vært hos Stig-André, sitter en igjen med en følelse av at han tar seg tid til meg og lytter, med intensjon om å gjøre det beste for akkurat meg.

Helt ok

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Henviser videre til spesialist ved forespørsel, og tar seg som regel den tid. Framstår som at han virkelig bryr seg om pasientene sine.

Virker samtidig uorganisert og distré. Stiller samme spørsmål flere ganger i ulike konsultasjoner, som blant annet allerede står i journal og er svart på tidligere. Samtidig er det vanskelig å få konkrete svar på spørsmål når han ikke husker ting vi har drøftet tidligere. Det gir en følelse av utrygghet. Og betyr at man som pasient må ta store deler av ansvaret selv, og stille godt forberedt til legetimer og online-konsultasjoner.

Særdeles flink Lege og Menneskekjenner.

Lege: Johan Fredrik Kayser Skrevet

Har hatt Dr Kayser som Lege i over 21 år. Han ser og lytter til pasienten, og har alltid gitt meg den beste hjelpen. Rett og slett èin fantastisk flink Lege.

Svært dyktig og behjelpelig!

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Har hatt den gleden å bli behandlet av Normann, og han er åpenbart en svært god lege og samtidig en som kan lytte til pasienten.