Legekontoret Kleppestø Torg

Kleppestø Senter, Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Kleppestø Torg

Svært dyktig og behjelpelig!

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Har hatt den gleden å bli behandlet av Normann, og han er åpenbart en svært god lege og samtidig en som kan lytte til pasienten.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Stig Andre Norman. Sikkert beste lege på Askøy. Han er absolutt en lege for fremtiden. Svarer raskt på helse Norge. Føler meg godt ivaretatt når jeg er hos han. Lytter og tar seg god tid. Har endel problemer blant annet psykisk og er sikkert ikke den "letteste pasient" men dr.Normann tar seg alltid tid til å lytte og sammen pleier vi finne ut av folkene. Anbefales varmt. Alltid med smil og en gøyal kommentar på lur.

Dyktig!

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Jeg og hele min familie går til Stig-Andre. Vi opplever ham som grundig og dyktig i faget sitt. Han svarer meget kjapt på helsenorge og henviser videre med en gang dersom han finner det nødvendig. Anbefales!

Tillitsskapende og dyktig

Lege: Johan Fredrik Kayser Skrevet

Veldig flink til å lytte. Empatisk anlagt og tok seg tiden som trengtes. Anbefales på det sterkeste!

Topp lege etter min vurdering..

Lege: Khoa Duong Skrevet

Her får du en lege med EMPATI, forståelse og er utrolig flink til å lytte. Har hadt mange lege som bare klikke i vei på tasteturen uten å ser på deg engang, Koah er veldig flink, og ikke slapphent med resepter.. Beste lege eg har hadt, og stille alltid i møte med NAV osv.