Legekontoret Kleppestø Torg

Kleppestø Senter, Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Kleppestø Torg

Arrogant og vanskelig å ha med å gjøre

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Oppleves vanskelig å ha med å gjøre. Hver legetime opplevde jeg han som arrogant og bedrevitende. Min opplevelse er at han er vanskelig og kverulerende på en slik måte at man «må være frisk» for å være syk hos han.
Oppleves også vanskelig med å fornye resepter skrevet av andre leger / spesialisthelsetjeneste.

Svært tilgjengelig, forståelsesfull og faglig dyktig

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Dette er nok den beste fastlegen jeg har hatt. Han er veldig tilgjengelig, forståelsesfull og dyktig i faget sitt. Han henviser og følger godt opp, og tar heller en prøve/henvisning for mye enn for lite. Man føler seg trygg og i gode hender. Veldig takknemlig for å ha denne legen. Tusen, tusen takk.

Behagelig dyktig

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Tar deg på alvor samtidig som han har et rolig vesen som får deg til å slappe av. Han lytter, og virker dyktig i arbeidet sitt.

God lytter og tar hensyn

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Jeg leser noen negative omtaler her som jeg ikke kjenner meg igjen i. Jeg opplever Stig som en god lytter og en lege som tar hensyn til meg og mine behov og aktivt forsøker å finne løsninger for meg og mine utfordringer. Derfor ser jeg meg nødt til å skrive en positiv omtale som motvekt til de siste anmeldelsene.

Han henviste meg til spesialist som ikke kunne hjelpe meg i en periode hvor jeg slet med selvbilde og lot meg prøve off-label medisin på egen risiko for å forbedre problemet mitt. Dette har funket siden og jeg er godt fornøyd med behandlingen jeg har fått hos Stig.

Ekstremt arrogant og lite imøtekommende.

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Etter en større livs endring og en uke med panikk angst hvor nattesøvnen uteblir for en 2 barnsfar der man desperat oppsøker hjelp og sitter 50 minutter på venterommet for å komme inn å få slenge i tryne at og jeg siterer " Jeg vet ikke hva du hadde sett for deg med denne timen men sjekk ut denne siden Emeistring, det er en gang sånn at folk med diabetes må lære seg hva som er sukker i og ikke, og dette må du lære deg med angsten også" og der var timen over.