Legekontoret Kleppestø Torg

Kleppestø Senter, Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Kleppestø Torg

Trygg og forståerfult.

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Veldig flink lege. Svarer fort til meldinger, og henviser på samme måte. Lytter til problemmene mine, og prover å hjelpe så fort som kan,

Trygg

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Har gått til Dr Stig de siste gangene, og er svært fornøyd! Han svarer raskt på e-post, og lytte AKTIVT på deg og henviser deg raskt videre. Han er alltid i godt humør, som fører til godt humør fra legebesøket litt gøyere enn forventet hver gang.

Tar ikke psykiske lidelser på alvor

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Jeg vil advare andre med utfordringer knyttet til mental helse om å IKKE oppsøke denne legen. Jeg har en psykisk lidelse, men opplevde å ikke bli trodd, og ikke bli tatt på alvor da jeg spurte om spesialist hjelp. I tillegg til veldig dårlig oppfølging.

Klok, kunnskapsrik og menneskelig

Lege: Johan Fredrik Kayser Skrevet

Jeg har hatt Kayser som fastlege i mange år. Jeg har vært i kontakt med ham både ved sykdom og i livskriser ( som dødsfall i nær familie) Jeg har i alle situasjoner Følt meg godt ivaretatt på både ett medisinsk faglig nivå og menneskelig nivå. Jeg anbefaler Kayser på det varmeste.

Ikke tillitt

Lege: Stig Andre Normann Skrevet

Anbefaler ingen med angst problematikk å gå til denne legen. Vært en ok lege. Men desverre brutt så mye tillitt. Å behandle angst er hvertfall ikke noe denne legen kan I mitt tilfelle. Håper han kommer seg i framtiden. Og tar sine pasienter på alvor med både angst og andre sykdommer.