Sandvika Aktiv

Telefonnummer976 85 964976 85 9 ...
Engervannsveien 29 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Aktiv

Empatisk, trygg og dyktig!

Kiropraktor: Elisabeth Gløersen Prøsch Skrevet

Har gått til Elisabeth i snart 10 år og er om mulig nesten enda mer fornøyd nå enn da jeg startet! Hun tar seg virkelig tid til å se deg som person, og undersøker hva som kan ligge bak de kroppslige plagene. Fremstår som faglig dyktig og veldig engasjert, og hun tar deg alltid på alvor. Hun møter deg alltid med et smil og godt humør!

Ingen over, ingen ved siden av.

Kiropraktor: Elisabeth Gløersen Prøsch Skrevet

Jeg er ikke noe glad i å skulle gå til nye helsepersonell. Nesten så jeg kan si jeg "hater". Dro med tilliten helt i kjelleren, men ble møtt av et yndig lite vesen som genuint interesserer seg for mine problemer og er ekstremt dyktig faglig. Hun snudde min skepsis allerede i løpet av første behandling, og etter 3. behandling var jeg overbevist. Jeg digger Elisabeth både som kiropraktor og person.

Kunnskapsrik og nøye

Kiropraktor: Elisabeth Gløersen Prøsch Skrevet

Elisabeth har behandlet meg i nærmere 10 år, gjennom stort og smått. Graviditeter, ryggplager og nå krystallsyken. Har også fulgt opp begge mine barn, og er spesielt dyktig med de små!

Hun har evner til å se forbi det åpenbare og oppdage underliggende årsaker til problemene. Henviser videre ved behov og følger opp nøye. Tar seg god tid og bryr seg langt utover hva man egentlig kan forvente av helsepersonell.

Faglig dyktig og svært empatisk

Kiropraktor: Elisabeth Gløersen Prøsch Skrevet

Elisabeth er i en klasse for seg selv når det gjelder evnen til å lytte og forstå kompliserte ryggproblemer og hvordan pasienten opplever disse.

Gir Elisabeth mine varmeste anbefalinger.

Kunnskapsrik

Kiropraktor: Elisabeth Gløersen Prøsch Skrevet

Anbefaler Elisabeth og Sandvika Aktiv på det sterkeste, de ser hele pasienten er kunnskapsrike og flinke. Du er i de beste hender når du går dit. Hadde ikke klart meg uten den gjengen.