Søndeled Legesenter

Øren 37 4990 Søndeled

Siste vurderinger av Søndeled Legesenter

Føler meg sett

Lege: Farshid Heybaran Skrevet

Jeg ble fantastisk godt mottatt av denne legen. Da jeg kom lyttet han og kom med innspill. Jeg vet mange leger garantert hadde kjørt på med sykemelding i min situasjon men jeg opplevde virkelig å bli hørt. Jeg fikk delta i beslutningen ang sykmelding og fikk oppmuntring i forhold til mine ønsker. Han var oppdatert på situasjonen min, spurte meg mange spørsmål og kom med flotte innspill om hva jeg kunne gjøre for å komme meg litt ovenpå. Jeg følte meg 10 kg lettere etter møtet med denne legen. Jeg følte legen så meg, lyttet til meg, hjalp meg med å se veien videre og pushet meg i riktig retning. Dette er etter min erfaring en lege som hører på pasienten.

Gråtende pasient

Lege: Farshid Heybaran Skrevet

Har dårlig erfaring med denne legen, vanskelig å kommunisere med og han er flink til å irettesette pasienten. Føler meg generelt overkjørt av denne legen og resultatet er at jeg forlater som regel kontoret gråtende. Han legger også alt ansvar på deg som pasient, og virker ikke hverken belest eller oppdatert. Og han har ikke forberedt seg før møte med pasientene sine og bruker mye av tiden på å lese jorunalen når du sitter der. Han er ikke empatisk og kan virke som har manglende forståelse for kronisk sykdom og smerter.
Kan føles ut som at han skal ha deg raskest mulig ut av kontoret. Skal man ha henvisning må han overbevises og du må nesten gråte for å få det, han vil gjerne finne ut av ting selv, og diagnostisere deg selv. Og konklusjonen er som oftest at man ikke feiler noe, og deretter faktisk feiler noe når man kommer til spesialist.

Dårlig inntrykk

Lege: Farshid Heybaran Skrevet

Har dårlig erfaring med denne legen. Tar seg ikke tid til å lytte, forstå eller se deg som pasient. Min erfaring er det at han ikke er oppdatert på nyere forskning, og han leser seg heller ikke opp i journalen før du kommer til timen. Dårlig på å sende henvisninger som gjør at man må ordne opp selv.Tilliten til denne legen ble fort brutt og han holder heller ikke avtaler.