Kiropraktorklinikken i Sentrum - Ålesund

Telefonnummer966 25 000966 25 0 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lihauggata 8 6002 Ålesund

Siste vurderinger av Kiropraktorklinikken i Sentrum - Ålesund

Beste jeg har opplevd!

Kiropraktor: Michael Parham Dargoshayan Skrevet

Gikk til Michael i desperasjon da jeg slet kraftig med migrene. Fikk full oppfølging på alle plan. Visste jeg var i trygge hender. Dette er en kirporaktor jeg vil anbefale av hele mitt hjerte til alle som sliter med migrene eller andre former av smerte en kiropraktor kan hjelpe med. Dette er en kiropraktor som vier all sin tid til deg som pasient. Virkelig verdt besøket.

Dette er den beste kiropraktoren jeg har vært hos noen gang

Kiropraktor: Michael Parham Dargoshayan Skrevet

Dette er ikke bare en kiropraktor, men han er også min "fastlege". De nyere utdannede kiropraktorene har virkelig fått det til. Det eneste han ikke kan gjøre er å administrere mine medisiner, men hvis det er noe tvil tar han kontakt med fastlege enten direkte eller via brev. Har aldri opplevd så bra oppfølgning og vurdering av mine smerter noen gang.
Når vanlig behandling ikke gikk slik det skulle gikk vi til bruk av trykkbølgebehandling. Innen 4 behandlinger var knesmertene og albuesmertene helt borte. Her er det god hjelp å få!

Utrolig flink kiropraktor

Kiropraktor: Michael Parham Dargoshayan Skrevet

Har vært på 2 behandlinger. Er utrolig fornøyd me jobben som blei gjort. Han Har mye erfaring, selv i ung alder. Anbefaler andre å dra dit.

Faglig oppdatert og dyktig kiropraktor!

Kiropraktor: Michael Parham Dargoshayan Skrevet

Rask og effektiv hjelp! Dyktig på å finne årsak til problemene og gir den hjelpen som trengs. Fikk også hjemmeøvelser, slik at jeg kunne ta tak i problemene på egenhånd, noe jeg satte pris på. Alltid hyggelig og hjelpsom, anbefales på det varmeste!

Folkelig og dyktig! Anbefales :-)

Kiropraktor: Michael Parham Dargoshayan Skrevet

Michael var svært imøtekommende og oppriktig interessert i å finne ut av korsrygg-plagene mine fra første behandling. Fikk en rask og smidig behandling og gode råd som har gjort at jeg har sluppet ytterligere behandling med kiropraktor. Anbefales!