Trondheim Psykologsenter

Kjøpmannsgata 40 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheim Psykologsenter

Veldig fornøyd

Morten Mitsem Skrevet

Jeg (kvinne, 30) gjennomførte adhd-utredning hos Morten. Jeg fikk time svært raskt og ble ferdig med utredningen innen kort tid. Jeg hadde 12 timer. Utredningen var grundig, og jeg følte meg godt ivaretatt. Han lyttet til hva jeg sa og jeg følte vi hadde en god kjemi. Det var lett å snakke med han. Jeg er veldig fornøyd med den gode hjelpen jeg fikk av Morten. Han virket veldig kompetent.

Svært fornøyd

Marthe Godager Telneset Skrevet

Som middelaldrende mann var terskelen stor for å prate med en psykolog. Jeg fikk en god følelse da jeg leste på hjemmesiden til Marthe, og det inntrykket stemte absolutt! Gjennom samtalene har jeg forstått hvor mye jeg undertrykker følelsene mine, og jeg har lært meg å forstå meg selv bedre og åpne meg opp mer. Dette har gjort underverket for både meg og ekteskapet mitt. Marthe er lett å snakke med, og hennes jordnære og varme vesen gjør at jeg raskt fikk tillit til henne.

Dyktig psykolog!

Wenche Kjenner Skrevet

Virkelig den psykolgen jeg har prøvd som faktisk har funket/funker for meg❤️

Har gått til Wenche i 6 måneder nå og er svært fornøyd, hun er imøtekommende, faglig sterk og alltid engasjert.

Anbefales på det sterkeste!!

Trygg og kunnskapsrik

Marthe Godager Telneset Skrevet

Jeg har gått til Marthe over lengre tid, og må si at den kunnskapen hun besitter og den hjelpen jeg har fått i etterkant av at jeg "gikk på en smell" har vært helt uvurderlig. Jeg kan ikke få fullrost behandlingen nok. Hun gir meg nyttige tilbakemeldinger, pusher meg der jeg har trengt det, og har mange gode verktøy som jeg har hatt godt utbytte av.

Slutt og let - velg denne

Marthe Godager Telneset Skrevet

Jeg har gått til flere ulike psykologer gjennom livet, og Marthe er den som uten tvil har hjulpet meg mest. Hun er utrolig faglig dyktig, jordnær og trygg. Jeg har lært så mye om meg selv, forstått så mye av mine egne mønstre gjennom "nye øyne", og fått hjelp til å bli mindre kritisk til meg selv. Jeg har følt meg møtt, sånn skikkelig for første gang i mitt liv. Takk. Og til deg som leter etter en psykolog kan jeg anbefale denne av hele mitt hjerte.