Psykolog Anne Elisabeth Kolseth

Telefonnummer911 16 848911 16 8 ...
Gjerdrums vei 19 0484 Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Psykolog Anne Elisabeth Kolseth

Empatisk og kunnskapsrik psykolog

Anne Elisabeth Kolseth Skrevet

Anne E. er en varm, trygg og god psykolog med en enorm kunnskapsbase og kompetanse.
Hun finner roten/årsakene til utfordringene og skaper forståelse på et nytt nivå. Har følt meg veldig godt ivaretatt gjennom en tøff periode, hvor det vanskelige har blitt gjort om til læring og selvutvikling. Kan varmt anbefales!

Reddet meg i 20-årene

Anne Elisabeth Kolseth Skrevet

Jeg var i terapi hos Anne i fire og et halvt år i en periode jeg var deprimert, forvirret om personlighet, motivasjon, plan for livet og mye mer. Anne har vært en stor støtte for meg. Hun viste trygghet, varme, empati, varme, og hun hjalp meg å se gode ting ved meg som jeg ikke så selv. Hun utredet meg for hypomani og normaliserte det for meg på en måte som gjorde diagnosen levelig og ufarlig. Varmt anbefalt psykolog.<3

Kjempe hyggelig og flink psykolog!

Anne Elisabeth Kolseth Skrevet

Elisabeth er en fantastisk psykolog:). Hun er god, varm, gir fantastiske gode råd som funker så bra. Hun har vært og er en stor klippe for meg og en god trygghet i en tøff fase som det utbrenthet er. Hun lytter veldig godt, får med alt du sier. Og hun er også ydmyk og byr litt på seg selv også slik at det er lett å føle seg trygg på henne:). Jeg er hvertfall veldig glad i mennesker som deler litt tilbake, det blir en god relasjon av det:).

Veldig flink

Veldig flink psykolog.
Du merker fort at hun har peiling på hva hun driver med.
Hyggelig og profesjonell.
Det er lettere å ta imot råd når du får inntrykk av at noen vil deg vel.
Er også bestemt og trygg på at hun vet hva hun driver med og hvor hun vil med saken.anbefales