Løken Legekontor DA

Hølandsveien 2008 1960 Løken

Siste vurderinger av behandlere ved Løken Legekontor DA

Særdeles dyktig og empatisk lege

Lege: Joicy Selina Rajakumar Skrevet

Joicy er en enestående lege for hele vår familie på fire. Hun tar seg alltid tid til og lytter til pasientens/våre behov. Hun er vennlig og imøtekommende og har i tillegg en kvalitet som vi ellers ikke ser mye av hos leger her hjemme: ydmykhet. Vil du ha en dyktig og empatisk lege så velg Joicy. Du blir alltid tatt på alvor. Ikke minst er hun kjempeflink med barna. Anbefales på det sterkeste.

Faglig dyktige

Lege: Joicy Selina Rajakumar Skrevet

Faglig dyktige og lyttende. Man føler at man blir hørt og at hun har tid til deg selv i en hverdag som er stressende.

Trygg, omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Joicy Selina Rajakumar Skrevet

Joicy er en fantastisk lege. Hun har vært til så stor hjelp for meg og resten av familien i forbindelse med min mors demensutvikling. Hun sørget for at hun kom inn i helsevesenet og fikk hjelp til tross for en meget vanskelig situasjon. Resten av familien vil fortsette å bruke henne som fastlege selv om hun nå bytter legekontor. Ønsker henne all lykke i fremtiden.

Serviceinnstilt, vennlig, god lytter

Lege: Joicy Selina Rajakumar Skrevet

Joicy er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter nøye og kommer med forslag til forbedringer. Selv om jeg ikke bedt om det eller tenkt på det selv. Hun går ut fra at det jeg sier er riktig og at jeg ikke overdriver.

Man blir ikke hørt

Lege: Joicy Selina Rajakumar Skrevet

Legen har god meningen men brukker ikke tid på å høre pasienten.
Jeg ble kastet ut av konturet uten å kjønne hva som jeg skulle gjøre fremover. Uten å få forklaringer om mesinene og valgene mine.