Joicy Selina Rajakumar

Hakadal Legekontor

Autorisasjon (2007)

Joicy Selina Rajakumar er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Joicy Selina Rajakumar

Kunnskaps rik og bryr seg om sine pasienter.

Den perfekte lege for de som liker leger med humor, omsorg for sine pasienter, hyggelig, kunnskaps rik, sier ting slik de er men formulerer seg på en SUVEREN måte. Hun gir komplimenter til sine pasienter, er også bestemt og sier rett ut nei hvis det er en medesin man ber om som man ikke bør ha.
Litt venting må man regne med, men resultatet er dermed en lege som tar seg tid til sine pasienter, bryr seg om deg/sin pasient. Hun ordlegger seg også bra. Og viser stor kunnskap.

Trygg og dyktig

Trygg, imøtekommende. En som tar seg tid og lytter. Faglig dyktig. Beste fastlegen jeg har hatt, fornøyd!

Trivelige besøk

Som fastleger flest er det gjerne forsinkelser når man kommer (men det viser vel bare at de tar seg tid til hver enkelt og slipper til akutte). Joicy er høflig, lytter til deg og rolig person. Veldig fornøyd med henne som fastlege.

Lyttende og kunnskapsrik

Joicy er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun tar seg god tid, lytter og er oppriktig opptatt av å hjelpe og ikke minst forebygge. Hun tenker helhetlig, er tøff og støttende. Første gangen jeg har kommet ut fra et legekontor uten å føle meg mindreverdig!

Veldig bra

Jeg føler at hun tar seg god tid til å lytte til mine problemer. Hun er dyktig og grundig så jeg føler meg trygg på henne. Kan anbefale henne som fastlege.