Ole Kristen Karlsrud

1 person

Ole Kristen Karlsrud er en av 40 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Ole Kristen Karlsrud

Dyktig lege

Er veldig fornøyd med denne legen. Han tar ting på alvor, og henviser videre når det er nødvendig. Hyggelig og behjelpelig. Ingenting å utsette på han.

Ubehagelig

Han overså meg som mor fullstendig. Svarte verken på hei, nødvendig informasjon relevant med ulykken til barnet, og var veldig lite barnevennlig. Virket veldig brydd med at vi kom dit.

Hyggelig men utilgjengelig

Har hatt legen i 7 år før jeg nå bytter. Er en empatisk og hyggelig lege som gir inntrykk av at han bryr seg veldig om deg som pasient når du har time med ham - men som ikke følger opp ting på egen hånd og der du må holde i trådene selv. Det finnes ingen måter å kontakte ham annet enn å bestille en legetime til konsultasjonspris, og da må du gjennom damene i resepsjonen som er fullstendig ubrukelige. Blir bare møtt med motstand fra helsesekretærene over telefon, og opplevde å få beskjed av dem at jeg hadde en sykdom uten at de ville utdype mer, da dette måtte jeg ta med legen. Opplevdes svært uproft og ubehagelig.

Rolig og forståelsefull

Jeg byttet til Dr.Karlsud for et par år siden og som jeg ikke har angret på..Han tar meg imot når jeg har behov å tar meg på alvor..Takket være han har jeg fått svar på min kroniske helsetilstand..da han har sendt henvisninger til rette instanser..

Imøtekommende, blid og konstruktiv

Byttet til denne legen i Mai. Har vært der 3 ganger. Han har tatt seg god tid og lyttet til det jeg har forklart. Jeg har en litt kompleks helse situasjon. Føler jeg blir tatt seriøst. Resepter har kommet raskt. Har henvist meg videre ved behov. Kjenner så langt ikke igjen den negative kritikken som legen får her på legesiden.