Ole Kristen Karlsrud

Dr. Randers gate 4 1830 Askim
Ole Kristen Karlsrud er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Ole Kristen Karlsrud

Hyggelig, men glemsom

Doktor Karlsrud er svært hyggelig, han er lett å snakke med og det virker som han lytter til det jeg har å si. Dessverre er han veldig utilgjengelig, og man må beregne en del ventetid før man får time og også på legekontoret. Han virker også litt glemsom, da han glemte å informere meg om blodprøven min, og deretter glemte å sende meg e-resept.

Veldig god lege!

Jeg byttet til Ole og har fått masse hjelp og han lytter, tar problemer / sykdommer seriøst. Anbefaler virkelig denne legen :)

Udregelig

Bytta til han for noen uker siden og kan ikke si at jeg fikk noe godt førsteinntrykk. Han hjelper heller ikke med problemer jeg sliter med.

Lege som gjør en del feil

Har benyttet Karlsrud i et par år. Virker som om han har for mange pasienter og at han derfor kanskje har det for travelt? han er legen med høyest antall pasienter i Askim. Selv en vanlig resept gjør han feil på, dvs. ser ikke på hva som har blitt skrevet ut tidligere. Må derfor selv sørge for å benytte medisiner iht. tidligere resepter. Skulle gjerne bytte, men det er for få fastleger i området.

hyggelig og hjelpsom

han tok hensyn til min dårlige økonomi og tok derfor ikke betalt for 2 timer jeg hadde der, jeg fikk også henvisningen jeg ba om. et lite aber måtte være at han er vanskelig å få tak i, men min generelle opplevelse er god.