Ole Kristen Karlsrud

Dr Randersgate Legesenter

Dr. Randersgate 4 1830 Askim
Ole Kristen Karlsrud er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Ole Kristen Karlsrud

Lege som gjør en del feil

Har benyttet Karlsrud i et par år. Virker som om han har for mange pasienter og at han derfor kanskje har det for travelt? han er legen med høyest antall pasienter i Askim. Selv en vanlig resept gjør han feil på, dvs. ser ikke på hva som har blitt skrevet ut tidligere. Må derfor selv sørge for å benytte medisiner iht. tidligere resepter. Skulle gjerne bytte, men det er for få fastleger i området.

hyggelig og hjelpsom

han tok hensyn til min dårlige økonomi og tok derfor ikke betalt for 2 timer jeg hadde der, jeg fikk også henvisningen jeg ba om. et lite aber måtte være at han er vanskelig å få tak i, men min generelle opplevelse er god.

Arrogant

Han har alltid dårlig tid, arrogant og lytter ikke. Virker ikke interessert i å høre hvordan det går med meg og hva han kan gjøre for å hjelpe.
Jeg og mine skal bytte til en annen lege.

En meget god lege

Dette er en lege som lytter og hjelper deg med dine utfordringer.
Alltid tilgjengelig for pasienten.

Beste legen jeg har hatt

Byttet lege/legesenter etter 6mnd med smerter. Dr.Karlsrud sendte meg til spesialist umiddelbart etter jeg byttet, med påfølgende operasjon er jeg endelig tilbake i jobb. Dr.Karlsrud tar seg tid selv om tiden er knapp. Får time raskt ved behov. Anbefales