Ole Kristen Karlsrud

Dr. Randers gate 4 1830 Askim
Ole Kristen Karlsrud er en av 35 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Ole Kristen Karlsrud

Trygg, kunnskapsrik og løsningsorientert

Dr. Karlsrud kan absolutt anbefales. Her blir du godt ivaretatt og får raskt henvisning der det er påkrevet. Han tar seg god tid og er alltid opptatt av å finne løsninger.

Dyktig lege

Er veldig fornøyd med denne legen. Han tar ting på alvor, og henviser videre når det er nødvendig. Hyggelig og behjelpelig. Ingenting å utsette på han.

Ubehagelig

Han overså meg som mor fullstendig. Svarte verken på hei, nødvendig informasjon relevant med ulykken til barnet, og var veldig lite barnevennlig. Virket veldig brydd med at vi kom dit.

Hyggelig men utilgjengelig

Har hatt legen i 7 år før jeg nå bytter. Er en empatisk og hyggelig lege som gir inntrykk av at han bryr seg veldig om deg som pasient når du har time med ham - men som ikke følger opp ting på egen hånd og der du må holde i trådene selv. Det finnes ingen måter å kontakte ham annet enn å bestille en legetime til konsultasjonspris, og da må du gjennom damene i resepsjonen som er fullstendig ubrukelige. Blir bare møtt med motstand fra helsesekretærene over telefon, og opplevde å få beskjed av dem at jeg hadde en sykdom uten at de ville utdype mer, da dette måtte jeg ta med legen. Opplevdes svært uproft og ubehagelig.

Rolig og forståelsefull

Jeg byttet til Dr.Karlsud for et par år siden og som jeg ikke har angret på..Han tar meg imot når jeg har behov å tar meg på alvor..Takket være han har jeg fått svar på min kroniske helsetilstand..da han har sendt henvisninger til rette instanser..