Ole Kristen Karlsrud

Dr. Randers gate 4 1830 Askim
Ole Kristen Karlsrud er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Ole Kristen Karlsrud

Hyggelig, men glemsom

Doktor Karlsrud er svært hyggelig, han er lett å snakke med og det virker som han lytter til det jeg har å si. Dessverre er han veldig utilgjengelig, og man må beregne en del ventetid før man får time og også på legekontoret. Han virker også litt glemsom, da han glemte å informere meg om blodprøven min, og deretter glemte å sende meg e-resept.

Veldig god lege!

Jeg byttet til Ole og har fått masse hjelp og han lytter, tar problemer / sykdommer seriøst. Anbefaler virkelig denne legen :)

Udregelig

Bytta til han for noen uker siden og kan ikke si at jeg fikk noe godt førsteinntrykk. Han hjelper heller ikke med problemer jeg sliter med.

Lege som gjør en del feil

Har benyttet Karlsrud i et par år. Virker som om han har for mange pasienter og at han derfor kanskje har det for travelt? han er legen med høyest antall pasienter i Askim. Selv en vanlig resept gjør han feil på, dvs. ser ikke på hva som har blitt skrevet ut tidligere. Må derfor selv sørge for å benytte medisiner iht. tidligere resepter. Skulle gjerne bytte, men det er for få fastleger i området.

hyggelig og hjelpsom

han tok hensyn til min dårlige økonomi og tok derfor ikke betalt for 2 timer jeg hadde der, jeg fikk også henvisningen jeg ba om. et lite aber måtte være at han er vanskelig å få tak i, men min generelle opplevelse er god.

Arrogant

Han har alltid dårlig tid, arrogant og lytter ikke. Virker ikke interessert i å høre hvordan det går med meg og hva han kan gjøre for å hjelpe.
Jeg og mine skal bytte til en annen lege.

En meget god lege

Dette er en lege som lytter og hjelper deg med dine utfordringer.
Alltid tilgjengelig for pasienten.

Beste legen jeg har hatt

Byttet lege/legesenter etter 6mnd med smerter. Dr.Karlsrud sendte meg til spesialist umiddelbart etter jeg byttet, med påfølgende operasjon er jeg endelig tilbake i jobb. Dr.Karlsrud tar seg tid selv om tiden er knapp. Får time raskt ved behov. Anbefales

Hjelpsom og forståelsesfull

Har bare gode opplevelser. Har vært kraftig syk og får den oppfølgingen jeg trenger. Karlsrud har god hukommelse, og jeg føler han er interessert i min historikk. Godt fornøyd med å bli rekvirert videre de gangene jeg ønsker dette. Effektivt og hyggelig betjening forøvrig.

En meget god lege

Jeg har mange sykdommer og diagnoser som krever at fastlegen sender rekvisisjon til spesialister. Karlsrud er utrolig flink, rask og effektiv. Han glemmer aldri noe og jeg slipper å sitte i evigheter for å vente på utskriving av resepter osv.
Har hatt Karlsrud som fastlege i 12 år og er utrolig fornøyd med at får meg inn på Rikshospitlet og spesialister på forskjellige områder i tide.

Dette svarskjema har ikke sms som alternativ ved timebestilling. Derfor skriver jeg svartid telefonkø under 10 sek.

Dr Karlsrud er en god lege

Er veldig fornøyd med Dr Karlsrud. Han er seriøs og nøyaktig. Han griper tak i det vesentligste og jobber seg nedover listen.

Flott lege som tar deg seriøst

Det er sant som er nevnt tidligere at Karlsrud ofte har dårlig tid, men til gjengjeld så har jeg aldri hatt en lege som tar meg så seriøst, som virker oppriktig interessert i å høre hvordan det går med meg og hva han kan gjøre for å hjelpe. Jeg synes også det er bedre å bli henvist videre en gang for mye enn en gang for lite i stedet for å ha en lege som spinker og sparer på henvisningene til det begynner å bli uforsvarlig. Til tross for at ting går unna på kontoret, sitter jeg ALDRI igjen med følelsen av å bli kasta ut så fort som mulig.

Min fastlege gjennom mange år

E lege som heller sender deg videre i systemet en og undersøke noe selv, denne legen bør unngås viss man har mange skader eller sykdommer da han alltid har dårlig tid.

OK lege

En lege som bærer preg av å ha for mange pasienter å ta seg av. Har alltid dårlig tid, og man får nesten ikke lagt frem problemstillingen sin før han allerede har skrevet ut en resept eller henvist videre. En ok lege, men kunne fulgt opp sine pasienter bedre.

Medmenneskelig og nøye!

Dyktig lege, som er i godt humør.

Flink til å lytte, og følger ofte pasientens ønske hvis henvisning til spesialist er ønskelig.

Tar pasienten seriøst.

Utrolig

Har gått til denne lgen her i mange år og kan ikke si annet enn at jeg er superfornøyd! Han tar seg til alle pasienter og har forståelse for alt. Setter veldig stor pris på dette.

En super lege!!!

Han tar seg tid og hører på hva en har og si, og han tar meg seriøst!