Ole Kristen Karlsrud

Dr Randersgate Legesenter
Dr. Randers gate 4 1830 Askim
Ole Kristen Karlsrud er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Ole Kristen Karlsrud

utrygg, overfladisk, følte meg ikke velkommen

En kald og avvisende lege som ikke viste interesse for empai eller det å lytte til pasienten. Han avviste meg lett og elegant. Skaden var reell og smertefull, men ikke i følge legen. Har han lært at smerte kan være individuell?

Styr unna

Arrogant lege som gir deg følelsen av at du er mer til bry med dine problemer. Alltid dårlig tid og glemmer fort. Sender deg heller videre i systemet enn å undersøke selv. Ingen lege jeg skal tilbake til.

Hyggelig, men glemsom

Doktor Karlsrud er svært hyggelig, han er lett å snakke med og det virker som han lytter til det jeg har å si. Dessverre er han veldig utilgjengelig, og man må beregne en del ventetid før man får time og også på legekontoret. Han virker også litt glemsom, da han glemte å informere meg om blodprøven min, og deretter glemte å sende meg e-resept.

Veldig god lege!

Jeg byttet til Ole og har fått masse hjelp og han lytter, tar problemer / sykdommer seriøst. Anbefaler virkelig denne legen :)

Udregelig

Bytta til han for noen uker siden og kan ikke si at jeg fikk noe godt førsteinntrykk. Han hjelper heller ikke med problemer jeg sliter med.