Ole Kristen Karlsrud

Dr. Randers gate 4 1830 Askim
Ole Kristen Karlsrud er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Ole Kristen Karlsrud

Rolig og forståelsefull

Jeg byttet til Dr.Karlsud for et par år siden og som jeg ikke har angret på..Han tar meg imot når jeg har behov å tar meg på alvor..Takket være han har jeg fått svar på min kroniske helsetilstand..da han har sendt henvisninger til rette instanser..

Imøtekommende, blid og konstruktiv

Byttet til denne legen i Mai. Har vært der 3 ganger. Han har tatt seg god tid og lyttet til det jeg har forklart. Jeg har en litt kompleks helse situasjon. Føler jeg blir tatt seriøst. Resepter har kommet raskt. Har henvist meg videre ved behov. Kjenner så langt ikke igjen den negative kritikken som legen får her på legesiden.

utrygg, overfladisk, følte meg ikke velkommen

En kald og avvisende lege som ikke viste interesse for empai eller det å lytte til pasienten. Han avviste meg lett og elegant. Skaden var reell og smertefull, men ikke i følge legen. Har han lært at smerte kan være individuell?

Styr unna

Arrogant lege som gir deg følelsen av at du er mer til bry med dine problemer. Alltid dårlig tid og glemmer fort. Sender deg heller videre i systemet enn å undersøke selv. Ingen lege jeg skal tilbake til.

Hyggelig, men glemsom

Doktor Karlsrud er svært hyggelig, han er lett å snakke med og det virker som han lytter til det jeg har å si. Dessverre er han veldig utilgjengelig, og man må beregne en del ventetid før man får time og også på legekontoret. Han virker også litt glemsom, da han glemte å informere meg om blodprøven min, og deretter glemte å sende meg e-resept.