Ole Kristen Karlsrud

1 person

Ole Kristen Karlsrud er en av 40 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Ole Kristen Karlsrud

Hjelpsom og forståelsesfull

Har bare gode opplevelser. Har vært kraftig syk og får den oppfølgingen jeg trenger. Karlsrud har god hukommelse, og jeg føler han er interessert i min historikk. Godt fornøyd med å bli rekvirert videre de gangene jeg ønsker dette. Effektivt og hyggelig betjening forøvrig.

Dr Karlsrud er en god lege

Er veldig fornøyd med Dr Karlsrud. Han er seriøs og nøyaktig. Han griper tak i det vesentligste og jobber seg nedover listen.

Flott lege som tar deg seriøst

Det er sant som er nevnt tidligere at Karlsrud ofte har dårlig tid, men til gjengjeld så har jeg aldri hatt en lege som tar meg så seriøst, som virker oppriktig interessert i å høre hvordan det går med meg og hva han kan gjøre for å hjelpe. Jeg synes også det er bedre å bli henvist videre en gang for mye enn en gang for lite i stedet for å ha en lege som spinker og sparer på henvisningene til det begynner å bli uforsvarlig. Til tross for at ting går unna på kontoret, sitter jeg ALDRI igjen med følelsen av å bli kasta ut så fort som mulig.

Min fastlege gjennom mange år

E lege som heller sender deg videre i systemet en og undersøke noe selv, denne legen bør unngås viss man har mange skader eller sykdommer da han alltid har dårlig tid.

OK lege

En lege som bærer preg av å ha for mange pasienter å ta seg av. Har alltid dårlig tid, og man får nesten ikke lagt frem problemstillingen sin før han allerede har skrevet ut en resept eller henvist videre. En ok lege, men kunne fulgt opp sine pasienter bedre.