Ole Kristen Karlsrud

Dr Randersgate Legesenter
Dr. Randers gate 4 1830 Askim
Ole Kristen Karlsrud er en av 34 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Ole Kristen Karlsrud

Flott lege som tar deg seriøst

Det er sant som er nevnt tidligere at Karlsrud ofte har dårlig tid, men til gjengjeld så har jeg aldri hatt en lege som tar meg så seriøst, som virker oppriktig interessert i å høre hvordan det går med meg og hva han kan gjøre for å hjelpe. Jeg synes også det er bedre å bli henvist videre en gang for mye enn en gang for lite i stedet for å ha en lege som spinker og sparer på henvisningene til det begynner å bli uforsvarlig. Til tross for at ting går unna på kontoret, sitter jeg ALDRI igjen med følelsen av å bli kasta ut så fort som mulig.

Min fastlege gjennom mange år

E lege som heller sender deg videre i systemet en og undersøke noe selv, denne legen bør unngås viss man har mange skader eller sykdommer da han alltid har dårlig tid.

OK lege

En lege som bærer preg av å ha for mange pasienter å ta seg av. Har alltid dårlig tid, og man får nesten ikke lagt frem problemstillingen sin før han allerede har skrevet ut en resept eller henvist videre. En ok lege, men kunne fulgt opp sine pasienter bedre.

Medmenneskelig og nøye!

Dyktig lege, som er i godt humør.

Flink til å lytte, og følger ofte pasientens ønske hvis henvisning til spesialist er ønskelig.

Tar pasienten seriøst.

Utrolig

Har gått til denne lgen her i mange år og kan ikke si annet enn at jeg er superfornøyd! Han tar seg til alle pasienter og har forståelse for alt. Setter veldig stor pris på dette.