Ibrahim Abureya

Gågata Legesenter DA Mann, 48 år

Autorisert2001
Ledige plasser 187 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Gågata Legesenter DA

Gågata 5 2211 Kongsvinger
Ibrahim Abureya er en av 14 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Ibrahim Abureya

Ein lege jeg føler meg trygg på.

Blir tatt på alvor, lyttet til og blr viderehenvist til spesialist.blir behandlet med respekt og lyttet til.

Inkompetent lege!

Min personlige erfaring med denne legen er at han mangler faglig kompetanse. I tillegg til store språkproblemer vil jeg absolutt fraråde andre å velge vedkommende som sin fastlege.

Mitt inntrykk etter flere besøk er at han kun er opptatt av å ha flest mulig pasienter innom av rent økonomiske hensyn. Dessverre skaper han null tillitt, forstår deg ikke og man ender opp med tapt tid og sløsing av penger.

Sterk personlig anbefaling: Ikke velg denne legen!

Byttet til Ibrahim i dag!

Jeg var ikke fornøyd med min forrige lege - og byttet til Ibrahim i dag.

Føler han forsto meg - og selv om han kan virke litt streng, virket det som om han ville snakke ut om hvordan jeg hadde det. Tok seg god tid - og ga meg rom til å føle meg trygg!

Ikke fornøyd med legen

Har hatt denne fastlegen en god stund, og det virker som om han lytter, forstår og tar seg god tid. Når det kommer til et stykke, merker man at han ikke har forstått helt hva du har fortalt og det er også til tider vanskelig å forstå hva han sier. Jeg byttet fastlege når jeg ble gravid, for her følte jeg at jeg ikke fikk noen hjelp overhodet. Fikk beskjed om å snakke med en jordmor fordi han ikke hadde født selv... Ble litt useriøst synes jeg.

Tror likevel det er en super lege hvis pasienten snakker samme språk som legen.

Upersonlig lege

Har värt innom mange leger gjennom livet, men denne legen hadde ikke verken tid eller interesse av å höre på hva man hadde for problemer.. Vanskelig å forstå, å vanskelg å forstå hva han sa. Virka totalt untressert !!