Ibrahim Abureya

Brugata 4 2212 Kongsvinger
Ibrahim Abureya er en av 15 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Ibrahim Abureya

Et godt valg

Jeg opplever alltid at jeg blir veldig godt tatt vare på hos Abureya. Både fysiske og mentale problemer blir tatt på alvor, han har god kunnskap og ser ting pasienten ikke alltid er klar over selv. Han er rask med å sende pasientene sine videre til riktig instans enten det er psykolog eller kiropraktor, og sørger raskt for riktig behandling.

Ventetiden for å komme inn er som regel kort også. Svartiden på telefon er tidvis litt lang, men jeg har stort sett opplevd å få komme samme dag for hastesaker. Damene på kontoret/lab-en er også veldig hyggelige!

Den beste legen

Han er en hjelpsom lege. I tillegg har han mye erfaring og ferdigheter. Han er den beste legen i Kongsvinger.

Dyktig lege

Har vært pasient hos Abureya siden 2009 og vært der med jevne mellomrom, førsteinntrykket var ikke all verden, men dette bedret seg nesten umiddelbart. Han kjemper virkelig for pasientene sine, lytter til hva du sier, og er grundig i sine undersøkelser, har aldri opplevd at han gir seg før han er sikker på at pasienten er fornøyd. Later også til å ha kunnskaper som strekker seg utover hva de fleste almennpraktiserende leger har.

Ein lege jeg føler meg trygg på.

Blir tatt på alvor, lyttet til og blr viderehenvist til spesialist.blir behandlet med respekt og lyttet til.

Inkompetent lege!

Min personlige erfaring med denne legen er at han mangler faglig kompetanse. I tillegg til store språkproblemer vil jeg absolutt fraråde andre å velge vedkommende som sin fastlege.

Mitt inntrykk etter flere besøk er at han kun er opptatt av å ha flest mulig pasienter innom av rent økonomiske hensyn. Dessverre skaper han null tillitt, forstår deg ikke og man ender opp med tapt tid og sløsing av penger.

Sterk personlig anbefaling: Ikke velg denne legen!

Byttet til Ibrahim i dag!

Jeg var ikke fornøyd med min forrige lege - og byttet til Ibrahim i dag.

Føler han forsto meg - og selv om han kan virke litt streng, virket det som om han ville snakke ut om hvordan jeg hadde det. Tok seg god tid - og ga meg rom til å føle meg trygg!

Ikke fornøyd med legen

Har hatt denne fastlegen en god stund, og det virker som om han lytter, forstår og tar seg god tid. Når det kommer til et stykke, merker man at han ikke har forstått helt hva du har fortalt og det er også til tider vanskelig å forstå hva han sier. Jeg byttet fastlege når jeg ble gravid, for her følte jeg at jeg ikke fikk noen hjelp overhodet. Fikk beskjed om å snakke med en jordmor fordi han ikke hadde født selv... Ble litt useriøst synes jeg.

Tror likevel det er en super lege hvis pasienten snakker samme språk som legen.

Upersonlig lege

Har värt innom mange leger gjennom livet, men denne legen hadde ikke verken tid eller interesse av å höre på hva man hadde for problemer.. Vanskelig å forstå, å vanskelg å forstå hva han sa. Virka totalt untressert !!

En lyttende og god lege

Abureya er en lege som tar seg tid til å lytte og å finne løsninger. Bruker tiden som er nødvendig for å komme videre. Likevel er det sjelden det er særlig ventetid (over 20 min) - noe som tyder på at det er satt av tid også.