Håvar Rimfeldt-Kvale

Autorisasjon (2011)

Håvar Rimfeldt-Kvale er en av 19 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Håvar Rimfeldt-Kvale

Endelig!

Jeg får Håvar tilbake som fastlege, etter ca 2 år. Om det er mulig å glede seg til et legebsøk..... tror ikke, men Håvar er utrolig flink. Menneskelig, og er " på lag" . Tusen takk for at du finnes

Fantastisk lege og menneske

Han har valgt det rette yrket, meget god til å lytte til meg som pasient, han tar meg på alvor. Har fått god hjelp hos han de gangene jeg har hvert der, han er ikke redd for å sende videre til spesialister om han selv er usikker på noe, dette er en god egenskap.

Anbefales!

Blid, hyggelig, lyttende og engasjert. Jeg får time på dagen om det er nødvendig. Han følger opp og holder seg oppdatert. Positiv, real og folkelig.

En lege som bryr seg

Trivelig mann, som bryr seg også tar deg på alvor. Han spiller på lag med deg som pasient.
Gjør totalvurderinger og enkel øyeblikkskirurgi,som gjør at du ved enkle inngrep slipper å dra til sykehuset.
Kan minne meg litt om den gamle huslegen fra 60 tallet når det gjelder framferd og måte å møtes deg på.

Mye borte. Dårlige vikarer

Vanskelig å få kontakt med. Borte eller lange ventelister, ikke alltid det passer pasienten. Må kunne gå an og ha ringetimer. Ikke alltid en kommer seg til kontoret