Håvar Rimfeldt-Kvale

Autorisasjon (2011)

Håvar Rimfeldt-Kvale er en av 18 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Håvar Rimfeldt-Kvale

Til ingen hjelp

Jeg har i en god stund hatt Håvard som fastlege. Må dessverre innrømme at jeg ikke var veldig fornøyd. Han smiler mye men går hele tiden rundt grøten. Jeg er ikke så ofte hos legen men de få gangene jeg faktisk var hos legen var jeg ofte usikker på hva jeg faktisk hadde fått ut av legebesøket. Videre var det en veldig lang ventetid på legetimene. Måtte ofte vente fra den ene til den neste måneden. Men dette spilte forsåvidt ingen rolle, da legetimene som oftest dessverre var helt meningsløse, da jeg ikke fikk noen reell hjelp med det jeg fatkisk slet med...

Veldig bra!

Føler meg møtt med respekt, og tatt på alvor i alle situasjoner. Godt humør og høy grad av oppdatert kunnskap. Enkelt å kommunisere direkte med ham via appen "pasientsky" i de tilfellene ting kan løses på denne måten uten en time hos han.
Anbefales!

Endelig!

Jeg får Håvar tilbake som fastlege, etter ca 2 år. Om det er mulig å glede seg til et legebsøk..... tror ikke, men Håvar er utrolig flink. Menneskelig, og er " på lag" . Tusen takk for at du finnes

Fantastisk lege og menneske

Han har valgt det rette yrket, meget god til å lytte til meg som pasient, han tar meg på alvor. Har fått god hjelp hos han de gangene jeg har hvert der, han er ikke redd for å sende videre til spesialister om han selv er usikker på noe, dette er en god egenskap.

Anbefales!

Blid, hyggelig, lyttende og engasjert. Jeg får time på dagen om det er nødvendig. Han følger opp og holder seg oppdatert. Positiv, real og folkelig.