Birgitte Henriksen Gryting

Autorisasjon (2011)

Birgitte Henriksen Gryting er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Birgitte Henriksen Gryting

En ærlig og snill lege

Jeg har aldri hatt en lege jeg føler jeg kan si alt til og ingenting er flaut. Hun bryr seg om sine pasienter å viser det. Jeg er så takknemlig for alt hun gjør. Hun burde få en pris for måten hun er med sine pasienter.

Den beste legen jeg har hatt

En dyktig lege som lytter og tar deg på alvor, veldig varm og trygg lege. Beste legen jeg har hatt så trist jeg måtte bytte lege pga flytting. Anbefaler hun som lege på det sterkeste.

Veldig godt inntrykk

Ei hyggelig dame, som tar i mot en med et smil! Ble trygg med en gang, hun virker utrolig dyktig og nøye. Godt å føle at noen har peiling i forhold til graviditet. :) Hun ringte føden for å være sikker på at hun tok riktig avgjørelse, noe jeg syns er veldig, veldig bra.

I tillegg syns jeg damene som tar blodprøver/urinprøver osv. er veldig koselige og morsomme, går alltid derifra med et smil. I tillegg virker de også dyktige. Syns legekontoret er veldig bra. :)

OK lege

Er en lege som lytter deg og tar deg seriøst. Men det administrative fungerer meget dårlig. Kommer ikke til å bruke dette legekontoret mer .

Vanskelig å få time

Må vente ca. 1 uke på time. Når du først får time så er hun veldig hjelpsom og hyggelig, men det er dessverre ikke de andre ansatte på legekontoret. Tar ca. 10 - 15 min. å komme gjennom på telefonen.