Birgitte Henriksen Gryting

Bryggeriet Legesenter

2011

Bryggeriet Legesenter Telefonnummer61 25 48 7061 25 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elvegata 19 2609 Lillehammer
Birgitte Henriksen Gryting er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Birgitte Henriksen Gryting

Lege som lytter

Birgitte er en veldig dyktig lege, hun lytter, husker meg igjen fra time til time, får meg til å føle meg sett og hørt. Stresser ikke igjennom timen, men er effektiv. Jeg er veldig fornøyd!

Beste fastlegen jeg har hatt!

Jeg opplever dr. Gryting som imøtekommende, blid og faglig dyktig, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt og sett ved konsultasjon.

Arrogant og lite lyttende lege

Jeg opplever Birgitte H. Gryting som lite lyttende, og føler ikke jeg blir tatt på alvor hos henne. Hun avfeier arrogant mine beskrivelser av symptomer, og henviser ikke videre til spesialisthelsetjenesten ved behov.

Grundig, imøtekommende

Mitt inntrykk av lege Gryting er at hun er grundig, imøtekommende og flink. Hun hører på deg som pasient og sender deg videre til spesialist for å finne årsaken til problemet istedetfor bare å skrive ut medisiner. (Som kanskje ikke virker)
Iforhold til andre leger er hun effektiv og du blir tatt på alvor som pasient. Hun er ung og har lært mye, jeg har god tillitt til henne som min allmennlege.

En ærlig og snill lege

Jeg har aldri hatt en lege jeg føler jeg kan si alt til og ingenting er flaut. Hun bryr seg om sine pasienter å viser det. Jeg er så takknemlig for alt hun gjør. Hun burde få en pris for måten hun er med sine pasienter.