Birgitte Henriksen Gryting

Elvegata 19 2609 Lillehammer
Tlf: 61 25 48 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Birgitte Henriksen Gryting er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Birgitte Henriksen Gryting

Arrogant og lite lyttende lege

Jeg opplever Birgitte H. Gryting som lite lyttende, og føler ikke jeg blir tatt på alvor hos henne. Hun avfeier arrogant mine beskrivelser av symptomer, og henviser ikke videre til spesialisthelsetjenesten ved behov.

Grundig, imøtekommende

Mitt inntrykk av lege Gryting er at hun er grundig, imøtekommende og flink. Hun hører på deg som pasient og sender deg videre til spesialist for å finne årsaken til problemet istedetfor bare å skrive ut medisiner. (Som kanskje ikke virker)
Iforhold til andre leger er hun effektiv og du blir tatt på alvor som pasient. Hun er ung og har lært mye, jeg har god tillitt til henne som min allmennlege.

En ærlig og snill lege

Jeg har aldri hatt en lege jeg føler jeg kan si alt til og ingenting er flaut. Hun bryr seg om sine pasienter å viser det. Jeg er så takknemlig for alt hun gjør. Hun burde få en pris for måten hun er med sine pasienter.

Den beste legen jeg har hatt

En dyktig lege som lytter og tar deg på alvor, veldig varm og trygg lege. Beste legen jeg har hatt så trist jeg måtte bytte lege pga flytting. Anbefaler hun som lege på det sterkeste.

Veldig godt inntrykk

Ei hyggelig dame, som tar i mot en med et smil! Ble trygg med en gang, hun virker utrolig dyktig og nøye. Godt å føle at noen har peiling i forhold til graviditet. :) Hun ringte føden for å være sikker på at hun tok riktig avgjørelse, noe jeg syns er veldig, veldig bra.

I tillegg syns jeg damene som tar blodprøver/urinprøver osv. er veldig koselige og morsomme, går alltid derifra med et smil. I tillegg virker de også dyktige. Syns legekontoret er veldig bra. :)

OK lege

Er en lege som lytter deg og tar deg seriøst. Men det administrative fungerer meget dårlig. Kommer ikke til å bruke dette legekontoret mer .

Vanskelig å få time

Må vente ca. 1 uke på time. Når du først får time så er hun veldig hjelpsom og hyggelig, men det er dessverre ikke de andre ansatte på legekontoret. Tar ca. 10 - 15 min. å komme gjennom på telefonen.

Den beste legen jeg har hatt :)

Enkelt å få time og hjelp. Ingen spørsmål er dumme og hun prøver alltid å hjelpe deg med det du lurer på.

Lyttende med varm personlighet

Det var et positivt møte med en ny lege. Hun lyttet oppmerksomt, tok tak og ville sjekke ut ting. Varm og fin, jeg følte meg trygg hos henne.