Birgitte Henriksen Gryting

Bryggeriet Legesenter

Elvegata 19 2609 Lillehammer
Birgitte Henriksen Gryting er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Birgitte Henriksen Gryting

Arrogant og lite lyttende lege

Jeg opplever Birgitte H. Gryting som lite lyttende, og føler ikke jeg blir tatt på alvor hos henne. Hun avfeier arrogant mine beskrivelser av symptomer, og henviser ikke videre til spesialisthelsetjenesten ved behov.

Grundig, imøtekommende

Mitt inntrykk av lege Gryting er at hun er grundig, imøtekommende og flink. Hun hører på deg som pasient og sender deg videre til spesialist for å finne årsaken til problemet istedetfor bare å skrive ut medisiner. (Som kanskje ikke virker)
Iforhold til andre leger er hun effektiv og du blir tatt på alvor som pasient. Hun er ung og har lært mye, jeg har god tillitt til henne som min allmennlege.

En ærlig og snill lege

Jeg har aldri hatt en lege jeg føler jeg kan si alt til og ingenting er flaut. Hun bryr seg om sine pasienter å viser det. Jeg er så takknemlig for alt hun gjør. Hun burde få en pris for måten hun er med sine pasienter.

Den beste legen jeg har hatt

En dyktig lege som lytter og tar deg på alvor, veldig varm og trygg lege. Beste legen jeg har hatt så trist jeg måtte bytte lege pga flytting. Anbefaler hun som lege på det sterkeste.

Veldig godt inntrykk

Ei hyggelig dame, som tar i mot en med et smil! Ble trygg med en gang, hun virker utrolig dyktig og nøye. Godt å føle at noen har peiling i forhold til graviditet. :) Hun ringte føden for å være sikker på at hun tok riktig avgjørelse, noe jeg syns er veldig, veldig bra.

I tillegg syns jeg damene som tar blodprøver/urinprøver osv. er veldig koselige og morsomme, går alltid derifra med et smil. I tillegg virker de også dyktige. Syns legekontoret er veldig bra. :)