Line Ravndal

Hanaveien 17 4327 Sandnes
Line Ravndal er en av 62 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Line Ravndal

Fantastisk lege, ELENDIG legekontor

Line Ravndal er en grundig og kunnskapsrik lege. Jeg har alltid fått hjelpen jeg har trengt - og har alltid blitt tatt seriøst uansett hva det har dreid seg om. 5 stjerner :-)

Derimot er servicen i resepsjonen noe av det verste jeg har vært borti. Sekretærene er spydige og nedlatende, ventetiden er lang og jeg har sjeldent opplevd å bli tatt seriøst på telefon eller ved oppmøte. Har mange ganger ventet i evigheter på svar på telefon før jeg til slutt har blitt møtt med frekt personell med uinteresserte holdninger.

Veldig synd at dette trekker ned for de dyktige legene ved legekontoret, i og med at jeg nå bytter bort en helt super fastlege grunnet helsesekretærer som ikke gjør jobben sin. Jeg regner også med at jeg ikke er den eneste.

Skjerpings!!

Leser situasjonen min bedre enn meg selv.

Line er en fantastisk lege.
Hun passer godt på meg, når jeg egentlig tror jeg er sterkere og friskere enn jeg faktisk er. Hun er rett og slett bare god!
Kanskje det eneste problemet er at hun ikke er flink til å sette grenser på egen tid? Ligger derfor alltid litt etter på konsultasjoner. Sånn går det når man er flink til å lytte. :)

En god lytter

Jeg er lei meg for å måtte bytte fastlege da jeg flytter til en annen by. Har følt meg veldig godt i vare tatt av Line og kommer til å savne henne personlig. Takk for at du gjorde pinlige øyeblikk til noe helt ufarlig og en betryggende samtale.

Line Ravndal

Line er imøtekommende, lyttende, forståelsesfull, kort sagt en meget dyktig lege. Hun tar seg god til til pasienten.

Dyktig og behagelig lege

Har fått svært god hjelp av henne, og også av vikarene i hennes fravær. Hun er dyktig, grundig og lyttende - har fått løst plager jeg har hatt i flere tiår.

Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i den negative kritikken av sekretærene, de har vært både smilende og hyggelige både på tlf, lab og resepsjon mot meg.

Det eneste negative jeg har å si er nettsidene til Hanadalen, den er lite intuitiv og har linker til flere løsninger for timebestilling som ikke lenger er i bruk. Sånt burde ryddes opp i, for det gjør timebestilling unødvendig kronglete når åpningstidene på tlf er begrenset.