Line Ravndal

Hanadalen Legesenter
Hanaveien 17 4327 Sandnes
Line Ravndal er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Line Ravndal

Leser situasjonen min bedre enn meg selv.

Line er en fantastisk lege.
Hun passer godt på meg, når jeg egentlig tror jeg er sterkere og friskere enn jeg faktisk er. Hun er rett og slett bare god!
Kanskje det eneste problemet er at hun ikke er flink til å sette grenser på egen tid? Ligger derfor alltid litt etter på konsultasjoner. Sånn går det når man er flink til å lytte. :)

En god lytter

Jeg er lei meg for å måtte bytte fastlege da jeg flytter til en annen by. Har følt meg veldig godt i vare tatt av Line og kommer til å savne henne personlig. Takk for at du gjorde pinlige øyeblikk til noe helt ufarlig og en betryggende samtale.

Line Ravndal

Line er imøtekommende, lyttende, forståelsesfull, kort sagt en meget dyktig lege. Hun tar seg god til til pasienten.

Dyktig og behagelig lege

Har fått svært god hjelp av henne, og også av vikarene i hennes fravær. Hun er dyktig, grundig og lyttende - har fått løst plager jeg har hatt i flere tiår.

Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i den negative kritikken av sekretærene, de har vært både smilende og hyggelige både på tlf, lab og resepsjon mot meg.

Det eneste negative jeg har å si er nettsidene til Hanadalen, den er lite intuitiv og har linker til flere løsninger for timebestilling som ikke lenger er i bruk. Sånt burde ryddes opp i, for det gjør timebestilling unødvendig kronglete når åpningstidene på tlf er begrenset.

Møter kun vikarer der

God beliggenhet, god parkering, ikke hyggelig betjening på kontoret, vanskelig å komme gjennom på tlf og SMS fungere dårlig

Flink lege, Dårlig sekretær i resepsjonen

Line Ravndal er en flink lege, da jeg som pasient føler meg godt ivaretatt og at hun lytter og tar meg som pasient på alvor. Line Ravndal er også flink på psykisk helse, viser god forståelse for hvordan jeg har det.

Legesekretær er ikke noe hyggelig å snakke med, de er ufine på telefonen når jeg ringer, her er avgjørende om jeg som pasient får legetime på deres vurderinger, de har ikke forståelse for at trenger time før/etter operasjonen for og drøfte veien videre.
'Dette gjelder spesielt ung dame som er veldig ufin og som snakker nedlatende til meg som pasient i telefonen. Det er utrolig krevende som måtte ringe legekontoret.

Håper Hanadalen legesenter gjør noe med klagene som har kommet på sekretærene, jeg er at det er flerne som har skrevet inn uheldige situasjoner.

Resepsjonen er horribel

Legen min virker å være helt super.

Resepsjonspersonellet er ikke bra. Den ansatte jeg prater med i resepsjon mangler empati for mitt helseproblem.

Ikke villig til å sette opp time før i mars, vi er fremdeles i slutten av januar. Prøvesvar har dårlig verdier, og jeg er alvorlig bekymret for om organet det dreier seg om kan ta større skade.

Jeg er i dag derfor nødt å gi opp dialog med resepsjonen på Hanadalen legesenter, og kontakte privatlege eller noe sånn.

Evt. spørre et annet legekontor om å få en second opinion. Noe som kanskje vil gå litt kjappere enn hva resepsjonen hos Hanadalen er i stand til fikse for meg.

At det er barselspermisjon hos legen min er ikke en god nok unnskyldning. Det stilles krav om at det ytes nødvendig legehjelp. En fastlege skal uansett gjøre det meste for at ventetiden skal bli kortest mulig, uavhengig av helseproblemets omfang. Det er derfor tittelen kalles Fastlege.

God lege, dårlig legesenter

Veldig fornøyd med legen. Lyttende, medmenneske og alltid god tid når du er der. Men legesenteret ellers har jeg ingenting godt å si om desverre.. Da fastlegen var i permisjon var det ingenting som holdt meg igjen der, desverre..

Dyktig lege.

Alltid forberedt,lyttende,gode innspill til bedre helse,blid og imøtekommende:) anbefales på det varmeste.

Beste fastlegen

Byttet fastlege da jeg flyttet til Sandnes, og angrer ikke et sekund!
Line er lyttende, hun tar seg tid til å høre på alt du har å si og har blikk-kontakt (sitter ikke og stirrer inn i pc skjerm sånn som mange andre). Hun tok problemene mine på alvor og er en veldig flink lege alt i alt! Anbefales på det sterkeste!

Super flink

Angrer ikke ett sekund på att jeg byttet til Line hun er god til å lytte å tar meg på allvor . kan anbefale Line på det varmeste

ikke bra

Var hos henne med verkende nakke og manglende følelse i arm. Ble avfeid med at det kun var et muskelproblem. Skiftet fastlege og var på MR, som viste stort prolaps som måtte opereres. hadde hun tatt meg alvorlig så hadde mange problemer vært løst..Kanskje hadde hun en dårlig dag vet ikke jeg.. glad jeg skiftet lege!

KOSELIG OG GREI

Angrer ikke på at jeg skiftet fastlege til Line Ravndal.
Imøtekommende, vennlig , lyttende og blid. hyggelige ansatte.
Litt ventetid på venterommet, når du kommer inn tar hun seg den tid du trenger.

kan ikke få en bedre lege enn dette

smilende og veldig sympatisk. lyttende og har alltid en løsning på problemer.

Strålende fornøyd, beste lege jeg har hatt

Imøtekommende, vennlig og blid, virker interessert i pasienten og hans beste.
Tar seg tid og foreslår selv tiltak uten å være bedt om det.

Angrer ikke et øyeblikk på at jeg skiftet fastlege til Line Ravndal

Veldig fornøyd

Angrer ikke på at jeg byttet lege til Line ravndal. En lege som forstår og tar seg tid. Den beste legen jeg har hatt.

Veldig grundig og ryddig lege. Jeg opplevde at hun var godt forberedt til legetimene. Fikk den beste oppfølgingen jeg har opplevd hos en fastlege. Følte meg veldig godt tatt vare på i en vanskelig periode. Anbefales på det varmeste!!