Line Ravndal

Autorisasjon (2009)

Line Ravndal er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Line Ravndal

Veldig bra

Hun tar seg god tid. Hun ser og hører deg. Hun bryr seg. Gir god service. Hun er den beste legen jeg har hatt.

Fremragende

Line er imøtekommende, empatisk og faglig dyktig. Hun tar seg tid i en hektisk arbeidshverdag og er god på både somatisk og psykisk sykdom.

Ovenfra og ned

Var innom fastlegen for å få henvisning til spesialist ang. fjerning av noen føflekker. Line svarer: "disse kan jo jeg fjerne". Svarte at jeg var klar over det, men at jeg ønsket å gjøre det hos spesialist. Svaret på dette var "jeg nekter å skrive ut en henvisning, det er like idiotisk som å gå til gynekolog for å ta celleprøve. Da får du heller gå til Volvat og betale selv". Budskapet i seg selv er for så vidt greit, men jeg reagerer sterkt på tonefallet det ble sagt i, og spesielt at hun avslutter med å humre hånlig. Godt mulig at hun hadde en dårlig dag (hun var ca. 40 minutter forsinket), men jeg forventer å bli møtt med respekt. Jeg byttet fastlege dagen etter.

Fantastisk

Line er en utrolig dyktig lege. Hun er lett å åpne seg opp for og tar vare på pasientene sine! Kunne ikke vært mer fornøyd med min fastlege.

Fantastisk lege, ELENDIG legekontor

Line Ravndal er en grundig og kunnskapsrik lege. Jeg har alltid fått hjelpen jeg har trengt - og har alltid blitt tatt seriøst uansett hva det har dreid seg om. 5 stjerner :-)

Derimot er servicen i resepsjonen noe av det verste jeg har vært borti. Sekretærene er spydige og nedlatende, ventetiden er lang og jeg har sjeldent opplevd å bli tatt seriøst på telefon eller ved oppmøte. Har mange ganger ventet i evigheter på svar på telefon før jeg til slutt har blitt møtt med frekt personell med uinteresserte holdninger.

Veldig synd at dette trekker ned for de dyktige legene ved legekontoret, i og med at jeg nå bytter bort en helt super fastlege grunnet helsesekretærer som ikke gjør jobben sin. Jeg regner også med at jeg ikke er den eneste.

Skjerpings!!