Marianne Hjortdahl

Autorisasjon (2006)

Smestad Legesenter Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ...
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Marianne Hjortdahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Hjortdahl

Norge beste lege!

Jeg er meget fornøyd med å ha Marianne som fastlege! Hun er grundig og dyktig, og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Hun ser meg, er lyttende og er lett å snakke med. Hun er flink til å følge opp og jeg føler av og til at hun kun har en pasient, og det er meg - ment på den måten at hun husker historikken og tar seg tid. Ikke minst var hun en enorm støtte ifm. en komplisert graviditet, hvor hun ved ett par anledninger også ringte meg etter endt arbeidstid, og i ferien, for å sikre at alt gikk bra. Hun er den beste legen jeg noen ganger har hatt! Og takke seg til at min sønn nå også har henne som sin fastlege. Jeg er enig i hva andre skriver her før meg; hun viser stor grad av omsorg og empati, har glimt i øyet og mye humor, men er samtidig alvorlig og tillitsfull i situasjoner som krever det. Vi kunne ikke hatt en bedre lege.

Tillitsfull og følger opp

Marianne Hjortdahl er den beste legen jeg har hatt! Hun følger grunndig opp og svarer raskt på meldinger via det nye «kontakt fastlegen» systemet.
Hun er faglig dyktig og jeg føler meg godt ivaretatt hos henne.
Har flyttet fra Smestad, men kommer til å beholde henne selv om det er lengre reisevei! Det det verdt de få gangene jeg trenger lege per år.

Er grundig, tar initiativ og følger opp

Jeg ble anbefalt Marianne Hjortdahl av min nå pensjonerte fastlege gjennom over 30 år. Opplever henne meget grundig, oppdatert og initiativrik. Og ikke minst svarer hun på henvendelser og følger opp. Tilitts-vekkende og hyggelig er også ord som beskriver mitt inntrykk av min nye fastlege. Det betyr mye å oppleve å bli sett, hørt og tatt på alvor.

Lett å samarbeide med.

Har hatt Marianne som fastlege et par år nå, og er svært godt fornøyd. Tilgjengelig når noe er viktig, ikke minst via det nye e-konsultasjonssystemet. Lett å forholde seg til. Er uvanlig god på psykiske lidelser.

Kjempefornøyd

Jeg er kjempefornøyd med Marianne som min og min datters fastlege. Hun er grundig, hun lytter og er direkte. Jeg opplever henne overhodet ikke som en som skriver ut resepter og sykmeldinger i vilden sky bare for å bli kvitt pasienten fortest mulig, slik jeg har hatt det med fastleger tidligere. Hun er lett å prate med, og har masse humor!