Marianne Hjortdahl

Smestad Legesenter AS

2006

Smestad Legesenter AS Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Marianne Hjortdahl er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Hjortdahl

Er grundig, tar initiativ og følger opp

Jeg ble anbefalt Marianne Hjortdahl av min nå pensjonerte fastlege gjennom over 30 år. Opplever henne meget grundig, oppdatert og initiativrik. Og ikke minst svarer hun på henvendelser og følger opp. Tilitts-vekkende og hyggelig er også ord som beskriver mitt inntrykk av min nye fastlege. Det betyr mye å oppleve å bli sett, hørt og tatt på alvor.

Lett å samarbeide med.

Har hatt Marianne som fastlege et par år nå, og er svært godt fornøyd. Tilgjengelig når noe er viktig, ikke minst via det nye e-konsultasjonssystemet. Lett å forholde seg til. Er uvanlig god på psykiske lidelser.

Kjempefornøyd

Jeg er kjempefornøyd med Marianne som min og min datters fastlege. Hun er grundig, hun lytter og er direkte. Jeg opplever henne overhodet ikke som en som skriver ut resepter og sykmeldinger i vilden sky bare for å bli kvitt pasienten fortest mulig, slik jeg har hatt det med fastleger tidligere. Hun er lett å prate med, og har masse humor!

En flott lege!

Jeg er veldig fornøyd med Marianne. Hun fulgte meg kjempegodt opp da jeg var gravid, og har alltid gjort sitt ytterste for å hjelpe både meg og datteren min etter at hun ble født. En grundig, dyktig og empatisk lege jeg vil anbefale på det varmeste!

God lege med riktig fokus - å få deg som pasient frisk på mest effektiv måte

Marianne er en fastlege jeg trives veldig godt med. Hun er lett å prate med, gjør grundige undersøkelser, tar kontakt med andre spesialister der det dukker opp ting hun føler behov for et ekstra øye på, henviser til spesialister og følger opp.

Den faste vikaren hennes Dr.Bjørneboe er også en veldig flott lege som følger opp. Føler meg alltid godt ivaretatt av dem begge to.