Marianne Hjortdahl

Autorisasjon (2006)

Smestad Legesenter Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ...
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Marianne Hjortdahl er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Hjortdahl

Meget dyktig og ansvarsfull lege

Meget dyktig lege som tar ansvar og følger opp sine pasienter. Hun er faglig oppdatert og bruker både sin egen og andres kompetanse om nødvendig. I tillegg er hun hyggelig og tar seg tid til å lytte. Hos Marianne kan man være trygg på å være i de beste hender.

Omsorgsfull og kompetent

Jeg har hatt Marianne som lege i 6-7 år, og har vært veldig fornøyd gjennom hele denne tiden. Ved regelmessige kontroller under svangerskap fikk jeg særlig et godt inntrykke av Marianne som omsorgsfull, forståelsesfull og kompetent. Hun fulgte meg gjennom hele svangerskapet og senere også mitt barns første par leveår, og jeg har følt meg godt ivaretatt.

Jeg har måttet bytte fastlege på grunn av flytting og ugrei reisevei, og kommer virkelig til å savne Marianne.

Dyktig og hyggelig

Skaffet meg Marianne som fastlege basert på alle de gode tilbakemeldingene jeg leste her, og kan bare bekrefte alt godt! Hun er dyktig og effektiv, men uten at det oppleves som at pasienten skal raskest mulig ut. Stor bonus at hun også er både hyggelig og morsom :)
Vil fortsette å gå til henne om jeg flytter lengre unna i fremtiden.

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Ønsker å bekrefte alt det positive som skrives om Marianne her. Hun er varm,konstruktiv, lyttende og faglig svært dyktig.Og har en fantastisk humor.Har aldri før ledd hos en lege.. midt opp i livets alvor Jeg har heller aldri følt meg så godt ivaretatt av noen lege tidligere. Og jeg har vært mye hos leger over mange år.
Hun er den beste fastlegen jeg har hatt, og jeg har beholdt henne uvhenigig av flytting lengre unna.

Faglig tung, omsorgsfull og seriøs

Marianne er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun har faglig tyngde, er en god lytter, tar seg god tid og møter enhver henvendelse med seriøsitet. 10/10.