Tor Jakob Rørvik

Autorisasjon (2013)

Konsmo legesenter Telefonnummer38 28 15 0038 28 15 ...
Kvåsheiveien 1 4525 Konsmo
Tor Jakob Rørvik er en av 12 fastleger i Lyngdal

Siste vurderinger av Tor Jakob Rørvik

Plutselig helt forandret

Første gang jeg var hos Rørvik fikk jeg en klem og han var veldig hyggelig og kommuniserende.
I ettertid har jeg vært der igjen og opplevd at han omtrent ikke så på meg under konsultasjonen. Han så rett inn i pc’n og sa knapt hade da jeg gikk. Fikk null kontakt og følte meg ikke sett. Han virket fullstendig uinteressert. Veldig merkelig følelse og i sterk kontrast til hvordan jeg så han første og kanskje andre gang.
Kunne forstått om det var et engangstilfelle, men dessverre var det ikke det.

Anbefales

Dyktig og tar seg tid. Etter å ha hatt en lege som konstant er 4 timer forsinket og ikke har respekt for andres tid er jeg strålende fornøyd med å ha byttet. Han er dyktig og tar seg tid til å høre på deg, man sitter ikke igjen med følelsen av å være til bry eller at legen har dårlig tid og vil få deg ut fortest mulig.

empatisk

omtenksom, hyggelig,empatisk,positiv, oppmuntrende, tålmodig,rolig, gir seg ikke før han finner ut av hva man feiler,dyktig, flink, trygg, sikker, henviser og spør andre om hjelp om han er i tvil, støttende , utrolig god til å følge opp, respektfull, skjeldent å føle seg så ivaretatt som pasient

Kjemp Lege

En lege som både lytter og har god tid. Alltid hyggelig😀Tar tingene på alvor og ordner opp Anbefales på det varmeste😃

Kjapp, effektiv og dyktig lege

Var hos Dr. Rørvik og han forsto godt hvordan det kan være å ha min diagnose. Han var god til å lytte og jeg kan anbefale han videre som fastlege.