Muhunthan Navaratnam

Autorisasjon (2012)

Muhunthan Navaratnam er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Muhunthan Navaratnam

Kunnskapsrik og medmenneskelig

Har ikke angret en dag på at jeg byttet fastlege til Mudde. Han tar i mot deg med trygghet og varme, han er trygg i faget sitt og henviser uten problem hvis det er behov for det. Han er faglig dyktig og er en utrolig god støttespiller å ha med på laget. Har også et smil eller en latter på lager når det faller seg rett.Han er forståelsesfull, men sier i fra på en fin måte hvis han ikke er enig med pasienten. Han prøver også heller ut andre medikamenter/behandling eller henviser til smertepoliklinikken i stede for å skrive ut sterke vanedannende medikamenter i fleng. Likevel ser han sammenhengen mellom pasientenes helseproblem og tar på alvor de smertene pasienten føler.
Har alltid fått god hjelp, forståelse, støtte og oppfølging av han med mine omfattende helseutfordringer. Han er rask med å gi svar av prøver og undersøkelser og å besvare skjemaer fra andre instanser. Timebestilling og fornying av resepter går nå via helsenorge som fungerer supert! Får alltid time enten på dagen eller påfølgende dag alt etter behovet, resepter er som oftest klare etter en liten stund eller i løpet av samme dag. Det er også raskt å komme inn til skiftestue, blodprøver og for å ta sprøyter.

Det at jeg var så heldig å få han til fastlege har ført til at jeg har det så bra som jeg kan ha det utifra min helse.Har mye å takke Mudde for og håper jeg får ha han resten av mitt liv som fastlege.

Pasientvennlig dyktig lege

Godt fornøyd . Henviser spesialist om nødvendig. Legekontoret Molde Brygge anbefales . Raskt laborstoriearbeid

Tålmodig kunnskapsrik og flink lege

Har hatt Mudde som fastlege noen år nå, kunne ikke vært mer fornøyd.

Imøtekommende, forståelsesfull, kunnskapsrik, alt i alt en veldig flink lege.

I møte med NAV var han også en veldig viktig støttespiller

Han tok ordet for meg når NAV feiltolker sykdomsbildet og rapporter jeg hadde

Anger ikke på at jeg byttet fastlege til Mudde
Kan anbefale ham varmt til alle.

Trygg å dyktig fastlege.

Muhuntan (mudde) er en fastlege du kan stole på og føle deg trygg med, han er veldig tålmodighet, du får alltid en tilbakemelding, han gir god oppfølging og er flink å forklare hvordan situasjonen ligger.

Du blir møtt med forståelse, god holdning og en blid å hyggelig lege som hjelper på når du har en komplisert helsehistorie. Han får flere helseteam på laget når det trengs og han jobber med pasienten og ikke mot deg. Han er en av de beste legan jeg har møtt og gir seg ikke spesielt når helsehistorien er vanskelig.

Ny fastlege

Spennende med ny fastlege. Min medisinske bakgrunn er omfattende. Jeg har etter et par år bare positive erfaringer. 👍