Anne Margrethe Nødtvedt Sletten

Kirkebakken Legesenter

Barne- og ungdomspsykiatri

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Anne Margrethe Nødtvedt Sletten er en av 28 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Anne Margrethe Nødtvedt Sletten

Verdens beste lege

Dette er en lege som tar pasientene sine på alvor. Bare gode ord å si om henne. Hun tar meg på ordet og henviser når man trenger/ønsker dette. Jeg liker ikke å gå til legen og tar lett til tårene, men føler meg alltid ivaretatt og sett hos Anne Margrethe.

Trygg og tar seg god tid

Fantastisk fastlege. Var hos henne for andre gang, og hun var fullt oppdatert på hvorfor jeg var der og hva jeg hadde vært der for tidligere. Tok seg tid, respekterte sine begrensninger, lyttet til deg jeg sa.

En veldig bra lege

Hun lytter, bruker den tiden som trengs, forklarer godt, du får følelsen av at hun bryr seg og respekterer deg. Hun kjenner egne begrensninger. Hun bruker sykepleierne på kontoret for det de er god på. En veldig bra lege

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg er ikke så glad i gå til legen, så når jeg først manner meg opp til å gå, har det gjerne hopet seg opp litt ting jeg skal ta opp/gjøre. Dette var tilfellet da jeg gikk hit, men følte jeg ble tatt seriøst og godt vare på. Legen tok seg god tid og tok en ting om gangen.
STOR forskjell til hva jeg har opplevd tidligere hos andre leger. Kan trygt anbefale denne legen videre til andre. Trist for at jeg må bytte fastlege pga flytting.

Virker som en meget oppegående lege

Tar ting på alvor og det er det ikke alle fastleger som gjør meget viktig