Anne Aalgaard

Autorisasjon (2013)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Anne Aalgaard er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Aalgaard

Hyggelig, men virker usikker

Gikk til Anne, fordi fastlegen min hadde lang ventetid. Veldig hyggelig dame, svarte på spørsmål etc, men jeg følte meg ikke trygg i hennes hender da hun sa rett ut at hun ikke var veldig rutinert i det hun skulle gjennomføre rett før hun gjorde det... Og det hadde hun rett i, for jeg endte opp med mye smerter og havnet hos spesialist til slutt.

Sikkert riktig valg for noen som vil ha en koselig og snill lege man kan snakke med og som ikke dømmer, men for meg er kompetanse viktigst.

Really impressed

Very kind and patient doctor. Took me seriously and was empathetic to my problems. I’m very happy I switched to her. She took the time to explain things to me when I had questions and concerns and I feel she truly cared about getting me help with my symptoms.

Mild og trygg, oppleves kunnskapsmessig noe usikker.

Vært hos Anne ganske mange ganger nå. Hun er veldig hyggelig og imøtekommende, men samtidig litt for ineffektiv etter min smak, og synes hun bruker litt for lang tid på å drøfte problemstillingene. Opplever henne som ganske usikker på hva som er den riktige fremgangsmåten for å finne ut av hva som er galt, så disse avgjørelsene tar jeg stort sett selv. Har lurt litt på hvordan hun gjør det med pasienter som ikke har en medisinsk bakgrunn og like stor evne til å vurdere hvilke prøver etc som kan være hensiktsmessige. Kunne tenkt meg litt mer "kritikk" av mine forslag/"best educated guesses", da jeg strengt tatt ikke er lege. Det er bra at hun er ærlig når hun er usikker, og henviser derfor fort til spesialist slik at man får den hjelpen man trenger. Man blir derfor godt ivaretatt med sine problemer likevel. Er ellers veldig hjelpsom, flink til å lytte og ivareta meg som person. Tar seg god tid, er mild og behagelig. Hun har også veldig god tilgjengelighet, slik at man raskt får time om man trenger det.

Veldig bra lege

Jeg har vært hos henne to ganger. Hun er over gjennomsnittet rolig, hyggelig og tillitvekkende, og hun sjekker alt så du føler deg trygg og godt ivaretatt. En super lege!

Følte meg ivaretatt

Hadde for ikke lenge siden min første time hos Anne. Følte jeg ble godt tatt imot og ivaretatt. Hun er en hyggelig og imøtekommende lege som lytter til hva du har å si.