SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

En lege som ser deg

Lege: Sara Ingegerd Eriksson Grodås Skrevet

Jeg er så utrolig fornøyd med Sara som fastlege. Hun lytter til problemene dine og tar dem på alvor. Hos Sara føler man seg sett og hørt, og ingenting du spør om er for dumt. Hun er omsorgsfull og i tillegg til en effektiv og dyktig lege. Jeg nærmer meg slutten av mitt studieløp og gruer meg veldig til å måtte bytte fastlege, for jeg tror ikke mange kan måle seg med hvor trygg og ivaretatt Sara får pasientene sine til å føle seg.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Anne Aalgaard Skrevet

Anne er en helt fantastisk fastlege. Hun ser deg og dine problemer. Hun tar seg tid til deg, selv om tiden er knapp. Hun er kunnskapsrik, men også ett varmt medmenneske. Anbefaler alle studenter å ha Anne som fastlege. Jeg gruer meg til dagen jeg ikke lenger er student å kan ha Anne som lege.

Jeg har byttet fastleger oppigjennom (pga. flytting som student) og Anne er desidert den beste fastlegen jeg har hatt.

Forrvirrende og uproff

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Hun sa til meg at hun var imot prevensjon når hun satt inn p-stav på meg.

Hun startet en annen time med at vi måtte være raske da vi kun hadde 15 min på timen. Noe hun klagde over gjennom hele konsultasjonen.

Hun ba meg bestemme selv hvilken terapi jeg ville ha, og forvirret meg med mye klaging over deres prosedyrer.
Hun ba meg heller dra til Volvat.

Hun ga meg henvisning til både psykolog, nevro psykolog og psykiater. Dette var en førstegangs for de jeg skulle ringe for å henvises videre.

Hele opplegget virket uprofesjonelt og forvirrende.

Jeg planlegger sterkt å bytte lege.

Tok meg aldri seriøst

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Følte at han aldri tok meg seriøst og hørte på det jeg hadde å si. Var veldig lite empatisk. Hadde dog fine lokaler. Vil ikke anbefale han.

En god lytter!

Lege: Aida Kevelj Klafstad Skrevet

Aida lytter alltid til det du sier, og møter deg på dine premisser. Hun er utrolig forståelsesfull, og ser hva du trenger. Gruer meg til å bytte lege når jeg er ferdig med å studere. Du blir tatt alvorlig hos Aida. Gå til henne!