SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

Effektiv og tar deg på alvor!

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Kathleen tar deg virkelig på alvor fra første stund! Hun er dyktig, direkte og tillitsvekkende. Hun tror deg på det du sier, og tar deg oppriktig på alvor. Henviser deg til flinke spesialister på null komma niks!

SiO helse generelt har svært hyggelige og hjelpsomme ansatte, men det kan være litt lengre ventetid, ikke minst veldig lang telefonkø.

Forståelsesfull og flink

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt! Veldig forståelsesfull, tålmodig, men stiller samtidig nødvendige spørsmål.

Fantastisk lege

Lege: Brynjar Saunes Bye Skrevet

Syntes Brynjar er en fantastisk lege som virkelig lytter til det man sier og vil gjøre det han kan for å hjelpe. Jeg må dessverre bytte lege siden jeg har flyttet, men hadde jeg fortsatt bodd i Oslo hadde jeg fortsatt å tatt enkeltemner for å være en del av SiO og for å kunne ha han som lege for jeg er så fornøyd! Formidler også informasjon på en god og forståelig måte. Hender at det er litt forsinkelser, men jeg tror det kommer av at han vil gi nok tid til hver pasient og faktisk hjelpe hver og en.

Trygg, klok og kunnskapsrik

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Jeg oppsøkte hjelp i forbindelse med en depresjon i fjor, og endte opp hos Herulf da min egen fastlege ikke hadde ledig time. Hjelpen jeg fikk hos ham var helt uvurdelig. Han møtte meg med forståelse, kunnskap og en plan for veien videre, i kombinasjon med sjarm og humor. Han forsto mye av det jeg ikke klarte å sette helt ord på selv, og det gjorde at han kunne hjelpe meg med de tingene jeg ikke fikk meg til å kommunisere til andre. Han utfordret de tankene som ødela så mye for meg, og gjorde legebesøkene til en trygg havn i en vanskelig tid. Han var grundig, omstendelig og tydelig, og husket detaljer fra tidligere besøk. Med hans hjelp kom jeg meg gjennom det siste semesteret på bacheloren og videre på master - noe som virket helt uoppnåelig da jeg først tok kontakt. Jeg er veldig takknemlig for hjelpen hans, og tenker ofte tilbake på samtalene våre i situasjoner der jeg trenger å utfordre egne tanker. Jeg har også vært i kontakt med ham senere i forbindelse med legemeldinger ved sykdom, og opplever ham som tillitsfull og svært effektiv.

Veldig hyggelig og forståelsesfull

Lege: Aida Kevelj Klafstad Skrevet

Etter første time hos Aida sitter jeg igjen med et veldig godt inntrykk. Hun var hyggelig og forsto problemene mine, og hadde gode løsninger. Anbefales!:)