SiO Helse

Telefonnummer22 85 31 6022 85 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av SiO Helse

Håpløs

Lege: Knut Christian Lundekvam Skrevet

Jeg har vært hos ham med flere forskjellige anledninger, og dessverre følte jeg meg ikke godt ivaretatt. Han mangler kunnskap som jeg føler en fastlege burde hatt, både ang. mer intime problemer og andre mer vanlige ting. Anbefales ikke for kvinner.

Hyggelig og flink lege

Lege: Eline Caspersen Grimsmo Skrevet

Jeg har foreløpig bare vært hos Grimsmo en gang, men opplevde henne da som en hyggelig og flink lege. Hun var effektiv, men gjorde de undersøkelser og spørsmål som var indisert, og tok seg samtidig litt tid til småprat.

Usympatisk og nedlatende

Lege: Eline Caspersen Grimsmo Skrevet

Jeg opplevde å bli fullstendig overkjørt, hun avbrøt meg, var krass og usympatisk.
Følte meg uverdig behandlet og snakket nedlatende til. Fikk en diagnose som kun smitter ved hudkontakt over lenger tid, men holdt avstand fra meg som om jeg kunne smittet henne fra andre enden av kontoret hennes. Hun virket hysterisk og ba meg om å gå så fort som mulig etter satt diagnose, til tross for at jeg satt og strigråt. Noe av det verste jeg har opplevd. Anbefaler ingen.

Grundig og koselig

Lege: Maria Anna-Lena Lie Skrevet

Det er lett å høre at hun kan veldig mye om flere temaer kvinnehelse når hun sitter og oppsummerer /tenker høyt hver gang jeg har et spørsmål. Selv om hun ikke har en typisk smilende "velkommen"-innstilling tar det veldig kort tid før du skjønner at hun bryr seg, er koselig og imøtekommende. Jeg føler alltid at hun tar ting på alvor og det er lett å stille spørsmål.

Om noe er hun mulignes mer grundig enn jeg ville trodd var nødvendig, men jeg har også en tendens til å spille ned egne problemer. Hun har (sikkert uten å vite det) lært meg at det er greit å ta litt plass og ikke "unnskylde meg" for at jeg drar til legen.

Grundig lege som lytter.

Lege: Brynjar Saunes Bye Skrevet

Jeg har blitt kastet frem og tilbake mellom leger og vikarer i flere år hos mitt lokale legekontor. Men så flyttet jeg til Oslo og fikk tilfeldigvis tildelt han som fastlege. Han er hyggelig med godt humør, og viser høy faglig kompetanse. Han passer nokk best for de som ønsker veiledning ved kosthold, trening og helse, noe jeg har henvendt meg hos han for.
Han lyttet og fikk ordnet slik at jeg i dag får behandlingen jeg har hatt behov for i mange år.
Føler at han strekker seg ekstra for at jeg skal få den oppfølgningen jeg trenger.
Kommer til å beholde han som lege så lenge jeg kan.