SiO Helse

Telefonnummer22 85 31 6022 85 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av SiO Helse

Ekstremt dårlig service og viser ingen tiltro

Lege: Mana Aune Skrevet

Mana har vært legen min i ett år og jeg bytter nå endelig til noen andre. Uansett hvor mange ting jeg blir lovet skal løses, så drar jeg alltid fra kontoret hennes med flere spørsmål og ingen fremgang.
Jeg måtte be hun undersøke brystet mitt tre ganger før hun faktisk gjorde det engang, ettersom hun ikke trodde på at det var alvorlig nok å sjekke ettersom jeg ikke hadde papirer fra sykehuset.
I tillegg har jeg blitt hivd på dør flere ganger ettersom tiden har rent ut. Det er greit nok at man skal respektere andres tid, men når hele timen går ut på at du blir sittende å se i veggen fordi hun må skrive så mye på pcen, istedenfor å høre på hva pasienten har å si, så syntes jeg det er respektløst ovenfor meg som betaler for hennes hjelp og oppmerksomhet.

Flotteste legen jeg har hatt! Anbefaler han på det sterkeste!

Lege: Knut Christian Lundekvam Skrevet

Lundekvam er den fineste legen jeg har hatt. Han tar seg god tid til å høre på meg, viser at han bryr seg, forsiktig når han tar prøver og forsikrer seg om at jeg har det bra under undersøkelsene.

Jeg kunne ikke vært mer takknemlig for at han finnes! Hvis du ønsker noen som lytter, viser omsorg, og som er rolig anbefaler jeg han på det sterkeste!

Lite tilgjengelig

Lege: Maria Anna-Lena Lie Skrevet

Jeg har hatt henne som fastslege i et år. Jeg har vært hos legen mange ganger, men aldri hos henne. Hun er aldri tilgjengelig og det er flere ukers ventetid. Jeg har blitt sendt til en annen lege hver gang.

Det er godt mulig at hun er en god lege, men jeg blir desverre nødt til å bytte. Jeg trenger EN fastlege og ikke 4 ulike leger jeg må rulere mellom for hver time. Å ikke kunne ha en konsultasjonstime hos fastlegen sin en eneste gang på et år synes jeg blir for dumt.

Uprofesjonell og nedlatende

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Etter andre besøket kan jeg konkludere at dersom du er opptatt av å bli undersøkt er Herulf ikke en du burde dra til.
Konklusjonene har han kommet med før du snakker.
En lege som ikke er på pasientens lag men mot deg.
Nedlatende med problemene du kommer med, kombinert med en usaklig vurdering fra hans side.

Dårlig behandling av et reelt problem

Lege: Mana Aune Skrevet

Jeg er utdannet sykepleier, og har hatt Mana som fastlege i tre år. Jeg har i løpet av denne tiden vært hos henne to ganger, og er ikke en person som oppsøker legen ofte. Jeg opplevde at Mana ikke trodde på meg når jeg kom til henne med noe som var et stort problem for meg, hun avfeide mine bekymringer og jeg følte meg latterliggjort. Jeg synes det er synd er så lite forståelsesfull for noe som oppfattes som et problem for pasienten, spesielt som studentlege.