SiO Helse

Telefonnummer22 85 31 6022 85 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av SiO Helse

Styr unna

Lege: Eline Caspersen Grimsmo Skrevet

Nedlatende tale om annet helsepersonell både innad i SiO og generelt. Hun vet best. Usympatisk. Skrev ut resepter uten å forklare hva de skulle hjelpe for. Misfornøyd. Stort ? ved psykiater-tittel

Tok meg ikke seriøst

Lege: Eline Caspersen Grimsmo Skrevet

Har vært hos Grimsmo flere ganger med samme problem. Ble ikke tatt alvorlig, og problemet ble avfeid som psykisk. Hun ville ikke henvise, og jeg så meg til slutt nødt til å oppsøke privat klinikk hvor jeg fikk henvisning med en gang.

Trygg og imøtekommende

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Jeg har gått til Torset for tett sykdomsoppfølging over en lang periode, og jeg har aldri blitt behandlet av noe legepersonell slik jeg har blitt av han. Han har alltid tid, god kunnskap om det meste og skulle det være noe han ikke har så god kjennskap er han ydmyk nok til å innrømme det å sørger for å sende deg til andre fagfolk som han følger opp i ettertid. Han husker alt, ser dine problemer og er åpen for dine innspill og tanker hvis du har noen. Han har vært en så stor trygghet for meg at jeg har vurdert å fortsette å studere kun for å få fortsette å gå hos han.

Min beste fastlege - uten tvil

Lege: Mana Aune Skrevet

Jeg har hatt Mana som fastlege i tre år, men må nå bytte med tungt hjerte på grunn av jeg er ferdig som student. Mana er en ufattelig god fastlege - uten tvil den beste jeg har hatt. Hun lytter, stiller de riktige spørsmålene og betrygger deg. Jeg har fortalt henne mye personlig informasjon som hun har behandlet med verdighet og trygghet. Hun har strekt seg langt for meg, og blant annet tatt tester som ikke har vært nødvendig - men i det lange løp har hjulpet meg mye. Når jeg slet psykisk så gjorde Mana flere unntak og viste ekstremt mye omsorg for meg. På mange måter var Mana med på å hjelpe, nærmest redde meg, fra mye selvdestruktiv atferd. Hun er den beste fastlegen man kan ha og alle som vil komme i kontakt med henne er heldige!

Varm og dyktig

Lege: Mana Aune Skrevet

Har alltid opplevd Mana som en varm og dyktig lege som tar meg og mitt på alvor. Kan anbefale henne på det sterkeste!