SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

Flink, men lite tilgjengelig og svært dårlig oppfølging!

Lege: Linn Therese Schreiner Skrevet

Jeg har hatt Linn Therese som min fastlege i et par år nå. Hun er dyktig hvis (med trykk på hvis) man får tid, men er svært lite tilgjengelig og har ofte vikarer. Gjennom hele mitt svangerskap fikk jeg booket én time med henne, resten av tiden var hun opptatt eller fraværende, og jeg måtte «ta til takke med» turnuslegen eller vikarer. Har også vært der flere ganger etter fødsel, både på vegne av meg selv og mitt spedbarn. Hun har glemt å følge opp både meg og mitt barn, og jeg har måttet purre på henne flere ganger, med mer eller mindre vellykkede resultater. På dette grunnlaget har jeg nå sett meg nødt til å bytte fastlege, både for meg og min sønn.

Imøtekommende og smilende

Lege: Linn Therese Schreiner Skrevet

Linn Therese har vært en god lege under studietiden; Alltid lyttende og villig til å henvise dersom hun ikke kan bistå.

Det kan dessverre være lang ventetid på timer og til tider har det vært tydelig at hun har hatt mye å gjøre.

En fantastisk lege

Lege: Sara Ingegerd Eriksson Grodås Skrevet

Har hatt Grodås som fastlege gjennom SiO i snart tre år, og hun er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Hun er faglig sterk og får meg alltid til å føle meg trygg, forstått og tatt på alvor. Føler at jeg kan spørre om hva som helst uten å føle meg dum hos henne. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Saleh Ahmed Eltigani Skrevet

Tar seg god tid, har ofte ledige timer. Ser deg som person. Ser deg som person og hører på hva du har å si. Forklarer ting på en forståelig måte:) Veldig fornøyd!!

Mangel på oppfølging

Lege: Kristin Riple Skrevet

Har hatt Kristin som min fastlege under store deler av studietiden. Opplevde henne som trygg og dyktig de gangene hun var tilgjengelig, men at hun har sviktet i oppfølgingen. Det er ofte vanskelig å få time, og hun har ofte hatt vikar. Dette har gjort så jeg ikke har fått tatt tak i mine helseproblemer fordi jeg hele tiden har havnet mellom to stoler.

Tror ikke dette handler så mye om Kristin som lege, men mer om SIO helse sin struktur.

Den eneste grunnen til å ha fastlege i SiO er pengene man sparer. Har man derimot behov for tett oppfølging av leger som virkelig ser deg, ville jeg valgt noen andre.

Dette er en Pluss-tjeneste.