SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

En lege å anbefale

Lege: Sara Ingegerd Eriksson Grodås Skrevet

Har hatt Sara som fastlege de siste årene og har aldri følt meg så sett og lyttet til av en fastlege som det jeg har opplevd med Sara. Har ikke vært veldig mye til legen, men når det har vært noe har jeg blitt tatt seriøst og opplevd henne som varm og profesjonell. Med tungt hjerte må jeg finne meg ny fastlege da jeg ikke er student lenger - skulle veldig gjerne hatt Sara som fastlege videre også!

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Lege: Martin Vold Skrevet

Har hatt Martin som fastlege i 8 år, og kunne ikke vært mer fornøyd. Han er imøtekommende, varm og hyggelig, og har alltid tatt seg tid til å lytte- og hjelpe meg når jeg har hatt behov for det.
Anbefaler han på det varmeste hvis man er på utkikk etter ny fastlege!

Flott fastlege

Lege: Aida Kevelj Klafstad Skrevet

God fastlege som er høyt kompetent, dyktig og medmenneskelig. Dette er nok den beste legen jeg har hatt og skulle ønske jeg kunne beholdt henne som fastlege til og med etter studietid.

Ustrukturert og lite løsningsorientert

Lege: Martin Vold Skrevet

Under en svært utfordrende tid fant ikke Martin løsninger, eller fulgte meg opp på en systematisk måte. Jeg mistet troen på fastlege-pasient etter denne tiden. Han lytter og jeg opplever en god dialog, men utover det kan jeg ikke anbefale han.

Kunnskapsrik og effektiv

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Nøyaktig, effektiv og direkte uten å være kald eller uhøflig. Ikke bare den typen lege jeg vil ha, men også den typen jeg trenger. Strålende fornøyd!