Ashrak Talib Hussain

Autorisasjon (2004)

Ashrak Talib Hussain er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Ashrak Talib Hussain

Ikke anbefaler

Har aldri klart å komme inn. Vanskelig å få tak i. Får ikke den rette behandling som jeg hadde trengt. Måtte bruke privat lege får å få behandling. Absolutt ikke anbefaler. Endelig fikk jeg byttet.

Effektiv og kunnskapsrik

Veldig fornøyd med både legen og legesekretæren. Hyggelig tone på kontoret. Begge er raske og effektive.Tar tak i ting. Legen er ikke redd for raskt å sende deg videre i systemet når hun mener det er nødvendig. Det gir trygghet. Kanskje ikke en lege som innbyr til «småprat».Jeg opplever at hun lytter og bryr seg, men man bør selv være tydelig og konkret, noe hennes tilbakemeldinger også er. Kunnskapsrik og jeg føler meg meget godt ivaretatt. Kommer nesten alltid inn til timen til omtrent avtalt tid.

Dyktig, "rett på sak", kjapp

Den beste fastlegen jeg har hatt.
Hun lytter, og sender kjapt henvisninger videre. Hun er nøye. Hun stiller oppfølgingsspørsmål. Tar deg seriøs, men er direkte. Hun syr ikke puter under armene dine, hun vil at du skal være konkret i din forespørsel; så kan hun gi deg best mulig hjelp.
Hun er hyggelig og høflig, men fokuserer på å få jobben fort gjort.
Jeg opplever hun som meget dyktig. Noen fastleger ønsker å gjøre en hel del undersøkelser før de sender videre til spesialister - noe som for pasienter kan være belastende, da de da blir nødt til å gjenta seg selv og gjennomføre like prøver.
Hun gjør undersøkelser der hun vet hun kan konkludere med noe, hvis ikke, så sender hun straks videre til spesialist. Det gir en kjapp flyt i behandlingen.
Hadde jeg ikke flyttet fra Halden, ville jeg beholdt henne som fastlege.

Timebestilling skjer kjappest om du sender en mail. Det er perioder med stor telefonkø.
Hvor kjapp man får time, avhenger av hva saken gjelder.

Kan anbefale Sarah legekontor.

Ashrak tar pasientene på alvor.
*God til å lytte og stille de rette oppfølgnings spørsmålene
*Kunnskapsrik
*Ser hele mennesket
*Ashrak er flink til å vite når det er riktig å henvise videre og hun følger opp pasienten når epikrise er oversendt fra spesialister
*Vil også rose helsesekretæren ved legekontoret.

Faglig dyktig, og empatisk.

En trygg og dyktig lege. Ikke redd for å sende pasienten videre i systemet, dersom det trengs. God oppfølging. Anbefales.