Ashrak Talib Hussain

Tlf: 69 17 29 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ashrak Talib Hussain er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Ashrak Talib Hussain

Best

Hun er dyktig i sitt fagfelt, forståelsesfull, følger med, husker deg, kommer med råd og anbefalinger, henviser deg gjerne videre der det er behov...altså en veldig god lege..

Startet ok, men ikke så bra nå. Umulig å nå på tlf

Legen viste interesse and hjalp på alle måter på starten, men etter en stund virket hun mere hissig, tok lang tid med å videresende papirer, liten eller ingen interesse over meg og mine problemer.
Og ikke mulig å komme i kontakt med legesenteret via tlf, må alltid kjøre ned til de for å snakke med de.

Startet bra, nå er tilliten helt vekk.

I starten virket hun oppriktig interessert i å hjelpe meg med det jeg kom med. Jeg har den siste tiden, enkelte ganger, opplevd å bli møtt med "er det deg, igjen". Hun virker lite interessert i å finne ut av ting, jeg har ofte måttet fortelle henne hva hun skal gjøre. Har ved flere tilfeller tatt opp ett problem hun enda ikke har evnet å finne løsningen på. Har den siste tiden funnet det ubehagelig å møte opp til time der, da jeg ikke får noe nevneverdig god hjelp allikevel.
Tilliten er borte, jeg kommer til å bytte lege så fort vedkommende jeg vil bytte til er ledig.
Jentene på kontoret, er for øvrig helt topp.
Jentene på kontoret, de er de som får stjernene for god service.

Begynte positivt, men mindre fornøyd nå

Da jeg begynte var legen positiv og forståelsesfull.

Nå er hun uengasjert og virker nærmest irritert over at jeg kommer. Kommer ikke med forslag når jeg ber om hjelp. Bruker minimalt med tid på undersøkelse. Det gjelder også når jeg kommer med barna.

Skulle ønske en lege som virker mer engasjert i det totale sykdomsbildet. En som får meg til å føle meg trygg. En som får meg til å ha det bedre når jeg går ut av kontoret enn før konsultasjonen.

Fikk hjelpen og tryggheten jeg trengte på Volvat. Bytter lege når det er ledig.

Kjempeflink lege

Det er ikke lett å beskrive henne, hun er kommunikativ, positiv, en som lytter å bryr seg, hun er en du stoler på, og føler seg trygg. Kanskje, det beste er å si, at hun er først menneske, en engel i kvinnens kropp.

Anbefales på det sterkeste.

Flink Lege

Hun er kunnskapsrik, bruker god tid til pasienter, og hyggelig.
Veldig fornøyd.
Opplever at jeg og familien min er alltid velkommen og tatt på alvor.
Personale er utrolig hyggelige og hjelpsomme.
Anbefaler absolutt denne legen som fastlege.

Trygg og lyttende

Føler at hun lytter og er mottakelig for mine innspill. Har god innsikt i sykdom - psykisk lidelse

Må bytte til annen lege

Hun var hyggelig i begynnelsen, virket forståelsesfull og hjelpsom. Men for ca et halvt år siden snudde hun helt. Nå virker hun ikke interessert i meg og hvordan jeg har det. Hun er uforskammet og ufin mot meg, svarer ikke ordentlig på spørsmålene mine. Jeg får ikke hjelp lenger,så nå bytter jeg til en annen.

Bytter lege

I starten var hun en hyggelig og interessert lege. Etter en lang og komblisert sykdomstilstand endret hun seg. Hun har vært ufin i tilbakemeldingene, er uengasjert og gjesper midt i samtalen. Hun gir et inntrykk av at det er slitsomt at jeg kommer og at jeg må forstå at hun ikke vet hva hun skal gjøre. Hun har i min behandling skapt utrygghet og jeg føler liten tillit til denne legen. Har nå fått fantastisk behandling privat og velger nå å bytte lege.

Ikke fornøyd

Minuser:
-Viste helt apati og likegyldighet.
-Har ikke noe ønsker å hjelpe.
-Uhyggelig.
-Lang ventetid.
Plusser:
+Ingen

Tror jeg bytter lege.

Etter å ha vært pasient der en god stund syns jeg det nå er ubehagelig å bestille time til legen. Hun var i starten veldig blid, og hjelpsom. Jeg skulle bare ringe hvis det var noe, og hun skulle hjelpe meg med div papirer osv... Nå er hun alltid sur, Når hun ser meg. Og smiler til de andre pasientene på venterommet. Sist gang fikk jeg kommentaren: Åh, er det deg? jaja du får komme inn da, (med en sur, og utrivelig tone)... Skal love dere jeg ikke følte meg noe særlig velkommen der.. Føler jeg blir sett ned på, og blir ikke tatt på alvor i det hele tatt. Derimot kontordamene er helt fantastiske. De er alltid sevice innstilt, og har hjulpet meg flere ganger uansett hva det er. De Husker også alltid navnet mitt, og hvem jeg er. De er lette å prate med, og har alltid et stort smil på lur.

Forferdelig

Stikkord:
- Travel.
- Snakker ned til pasientene.
- Tar ikke hensyn til pasientenes situasjon.
- Slapt håndtrykk og totalt uinntressert i pasienten sin.
- Uhyggelig, og virker rett og slett litt sint.

Forsåvidt er de andre på kontoret veldig hyggelige. Minus telefonkø.

Meget fornøyd

En dyktig og flott lege med god almenn
kunnskap,opplever henne som meget profesjonell dyktig,lyttende og medfølende ved alle konsultasjoner jeg har hatt.Resepsjonen og personalet der er alltid veldig hyggelige og hjelpsomme, det er dessverre alt for vanskelig og kan ta lang tid før en når fram på telefonen

Fornøyd.

Er bare positivt å si. tar seg god tid. får den hjelp man trenger. Man kommer fort inn, ved evt akutt.
Minus, telefon tiden er lang.
Fint ryddig kontor.

kunnskaps rik

Dette er virkelig legen sin det ,altid blid og postiv ,
Du føler virkelig at hun lytter til deg , er det noe hun er usikker på så sender hun deg til noen som kan om akuratt den tingen som feiler pasienten 😊

Fornøyd med legen

Veldig fornøyd med legen. Hun hører etter, stiller spørsmål og gir råd. Dyktig, kan sitt fag og gir følelse at din henvendelse er viktig.
Stor minus: Ikke mulig å få tak i dem verken på telefon eller per mail. Har prøvd flere ganger å nå dem, men tilslutt måtte bare ta meg fri fra jobben for å dra ned til dem for bestilling av time. Håper at de gjør noe med dette, for denne delen er veldig frustrerende.

Dyktig !

Kunnskapsrik, villig til å hjelpe, rolig, lett å snakke med, tar seg tid til å lytte. Flink til å vurdere. Dyktig lege !