Dawit Binyam

Autorisasjon (2012)

Eger Legene AS Telefonnummer51 54 48 0051 54 48 ...
Lindøyveien 8 4373 Egersund
Dawit Binyam er en av 9 fastleger i Eigersund

Siste vurderinger av Dawit Binyam

Grei lege

Synd en grei lege blir så utfordret med et totalt inneffektivt legekontor.
Har aldri opplevd maken til treighet. Dei sløser med andre folks tid og arbeid. Å måtte bruke nær 3 timer av arbeidsdagen for å bestille en resept, å må så vente mer en ei uke på resepten.. Forkastelig.

Rot og sendrektighet

Etter å ha blitt ufrivillig flyttet fra Blandeverket legesenter, har dette bare vært en nedtur. Ingen smil, nikk, spørsmål, kommunikasjon fra resepsjon. Må ringe og purre på sykemelding (noe som er legens ansvar). Det er forferdelig når du er syk og egentlig har lyst å være på jobb!
Savner proffe og effektive helsearbeidere.

bra lege - umulig å komme gjennom på telefon

Hyggelig og dyktig lege. Enkel å kommunisere med. Tar seg god tid.

Eneste jeg ikke skjønner er hva som skjer på "sentralbordet". Å bestille time via telefon kan man egentlig bare glemme. Her virker det som noen er opptatt med for mange andre ting eller glemmer å legge på røret. Her må det tas grep. Gir et dårlig førsteinntrykk av hele senteret at det ikke er noen som svarer på telefon.

Missfornøyd!

Alltid lang telefonkø, opptil 20 min til 1 time lang ventetid.
Får derimot vanligvis time innenfor rimelig grense.

Må alltid vente lenge på å få komme inn til legen, opp mot 45 minutter på venterommet.

Stoler på rådene som legen gir, men legen mangler innsikt og empati. Jeg behandles klinisk og blir tilbudt medisiner og henvisninger. Føler at jeg må bli raskt ferdig.

App'en "HelseRespons" er det bare å glemme. Om det er legesenteret eller legen vet jeg ikke, men meldinger blir ikke besvart og resepter blir ikke utskrevet.

Legen glemmer å sende sykmeldinger og annet.

Åpningstider er mindre relevant med tanke på alt annet.

Personalet er rimelig positivt innstillt.

Venterommet er grusomt. Det er et stort åpent rom med mange sitteplasser som er upersonlig og med en høy durende lyd fra brusmaskinene o.l. som står der.

Vil ikke anbefale dette legesenteret og lege.

Trygg og forståelsesfull

Har har hatt ham som fastlege siden 2015. Nå må jeg skifte fastlege pga flytting. Har vært kjempefornøyd; føler aldri at han ikke har tid. Tar tak i alt med en gang, og utstråler trygghet og tillit.