Dawit Binyam

Sjukehusdoktoren Legesenter Mann, 33 år

Autorisert2012
Ledige plasser 1 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sjukehusdoktoren Legesenter

Sjukehusveien 38 4373 Egersund
Dawit Binyam er en av 12 fastleger i Eigersund

Siste vurderinger av Dawit Binyam

Endelig blir en tatt alvorlig!!!

Kommer fort inn... rask reaksjon fra legen på de fleste problemer. Smilende og hyggelig mann.
Glad jeg skiftet!

En fantastisk lege som jeg traff på legevakten. Vurderer å bytte fastlege. Enestående med både voksne og barn.

Fantastisk Lege

Han er bare enestående. Vi har aldri ventet mer en max 10 når vi har time på og komme inn. Får time samme dag om det haster. Han lytter, er forståelsefull, har empati og utrolig dyktig. Tar utfordringer på strak arm, henviser deg om du trenger det. Jeg har aldri hatt en så god lege noen gang. Kan anbefal han på det sterkeste.Tenger du time, så kommer du inn innen noen dager om det ikke haster,da kommer du inn samme dag.

Superfornøyd

Fantastisk lege! Han lytter og viser empati til pasient. Får som regel time dagen jeg ringer, i verste fall dagen etter. Kommer aldri til å bytte :)

Byttet lege

Bytter fastlege til denne i håp om han skulle være bedre, for meg er tiden før jeg får time den værste, siden jeg bekymrer meg over ting, som til slutt gir meg angst. det har hendt 2 ganger på rad nå at det har tatt mer enn 10 dager før jeg får time, som egentlig er uakseptabelt.