Olav Aandstad

Autorisasjon (2001)

Dr Placerville Telefonnummer32 77 06 4032 77 06 ...
Schwabesgate 9 3611 Kongsberg
Olav Aandstad er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Olav Aandstad

Lite interessert

Jeg mener Aandstad har en for lettvint tilnærming til pasienten. Hvis man kommer med en plage, sender han deg kanskje for å ta blodprøve, men når det ikke er noen funn på denne, så skjer det ikke noe mer. Han har en litt lite helhetlig tilnærming, og virker rett og slett lite interessert i pasienten. Aldri før har jeg hatt en lege som sender ut så mange fakturaer, for den minste ting, og for ting som burde ha inngått i legetimen jeg allerede har vært på. Han følger ikke opp når han skal sende attester o.l. Han skal ha for at det er raskt å få time, men dette skyldes vel at hver time er svært kort, og jeg sitter med en følelse av at dette har med forretningsmodell å gjøre, mer enn det er til det beste for pasientene.

Rask og lite spørrende

Legen er veldig rask og jeg føler at han bare vil ha meg ut fortest mulig. Lytter ikke til hva jeg prøver å si og stiller heller ikke spørsmål. Jeg er en eldre dame med mange plager, og det virker som om det kan bli for mye for legen på en gang. Vil at jeg skal ha en time for hver plage.

Dyktig Lege

En hyggelig og blid Lege.
Er dyktig og pålitelig,slik man føler seg ivaretatt og sett.
Flink til å gi tilbakemelding på resultat av prøver som blir tatt.
Superfornøyd og annbefaler
God service på legekontoret

ble helt paff

dro til dr aandstad når min datter brakk beinet. ingen vente tid, kjempe service fra første stund.
ringte meg til og med en lørdagskveld i ettertid får å spørre hvordan det gikk med barnet. har i senere tid skiftet fastlege til dr aandstad selv.

anbefales på det sterkeste!

Flott lege!

Både jeg og barna mine går til Dr Aandstad og jeg har bestandig vært veldig fornøyd. En lege du føler at lytter til deg og som alltid er blid og hjelpsom. Kan varmt anbefales!