Dr Placerville

Telefonnummer32 77 06 4032 77 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dyrmyrgata 35 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av Dr Placerville

Lite interessert

Lege: Olav Aandstad Skrevet

Jeg mener Aandstad har en for lettvint tilnærming til pasienten. Hvis man kommer med en plage, sender han deg kanskje for å ta blodprøve, men når det ikke er noen funn på denne, så skjer det ikke noe mer. Han har en litt lite helhetlig tilnærming, og virker rett og slett lite interessert i pasienten. Aldri før har jeg hatt en lege som sender ut så mange fakturaer, for den minste ting, og for ting som burde ha inngått i legetimen jeg allerede har vært på. Han følger ikke opp når han skal sende attester o.l. Han skal ha for at det er raskt å få time, men dette skyldes vel at hver time er svært kort, og jeg sitter med en følelse av at dette har med forretningsmodell å gjøre, mer enn det er til det beste for pasientene.

Hyggelig og kunnskapsrik:)

Lege: Toril Narum Jaren Skrevet

Jeg er godt fornøyd med å få være så heldig, og ha Toril Narum Jaren som lege!
Hun er nøye og tillitsfull, følger opp så fort hun har
opplysninger klare for hånden.
En meget dyktig lege og konsultere, og behagelig
i sin væremåte som kundebehandler.
Jeg vil på det varmeste anbefale henne til andre,
mennesker i en vanskelig situasjon i livet.

Lykke til videre Toril:)

Vist seg som en våken og dyktig lege.

Lege: Toril Narum Jaren Skrevet

Det gikk litt skeis i starten men det var kanskje en del misforståelser ute og gikk.Lojal og støttende.Hun utfører det du ønsker så langt det lar seg gjøre.Prøver utføres raskt og effektivt.
Tar seg tid og virker ikke det minste stresset selv om hun har full fart hele dagen.
Det er også uproblematisk å parkere der hun har kontor.Det fleste andre steder er dette en eksta belastning om du har lite oeverskudd slik jeg har.

Effktiv og dyktig

Lege: Toril Narum Jaren Skrevet

Jeg er svært fornøyd med denne unge legens effektivitet og grundighet. Hun inngir tillit og kunnskap. Jeg anbefaler henne gjerne.

Rask og lite spørrende

Lege: Olav Aandstad Skrevet

Legen er veldig rask og jeg føler at han bare vil ha meg ut fortest mulig. Lytter ikke til hva jeg prøver å si og stiller heller ikke spørsmål. Jeg er en eldre dame med mange plager, og det virker som om det kan bli for mye for legen på en gang. Vil at jeg skal ha en time for hver plage.