Dr Placerville

Schwabesgate 9 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Dr Placerville

Trygg og tillitsvekkende

Lege: Toril Narum Jaren Skrevet

Jeg er svært godt fornøyd med Toril som fastlege og legekontoret i sin helhet. Det går raskt å få time og de andre ansatte er hyggelige.

Toril er imøtekommende, sjekker grundig og konferer med kolleger der hun er usikker. Hun er også flink med barn og får raskt god kontakt med disse.

Jeg vil på det varmeste anbefale henne som fastlege.

Stødig

Lege: Olav Aandstad Skrevet

Veldig godt fornøy med Olav. Tar oss alltid på alvor. Sjekker opp og ringer hjem for å høre hvordan det går når det er nødvendig. Rett og slett en lege som bryr seg.

Ok til helt enkle ting

Lege: Toril Narum Jaren Skrevet

Jeg fikk tildelt henne som ny fastlege, etter min gamle sluttet. Pga kronglete helse og mange operasjoner har jeg i mange år hatt tett kontakt med ortopeder, nevrolog og nevrokururg, og er avhengig av godt samarbeid med fastlege. Dette klarte hun ikke å innfri. Liten interesse for å lese seg opp i joural, og ville ikke følge opp ift spesialistene.
Når jeg var der i forbindelse med akutte ting, virket hun usikker og ukompetent. Opplevde aldri at hun ikke måtte hente inn en annen lege.
Så meg nødt til å bytte fastlege.

Har vært hos henne også med datteren min, og det er en helt annen opplevelse. Dette har vært udelt positivt. Hun har vært oppmerksom og utrolig god både ift relasjonen og den medisinske delen.

Unngå denne legen

Lege: Olav Aandstad Skrevet

Liker å tjene raske penger på unødvendige konsultasjoner. De som jobber i resepsjonen hos han er frekke. Jeg ville ikke valgt denne legen eller dette legekontoret.

Beste fastlege

Lege: Olav Aandstad Skrevet

Olav viser seg å være den beste fastlegen jeg har hatt. Har hatt en del siden jeg er litt kresen, og Olav er min favoritt. Har alltid til, lytter og er oppmerksom. Utrolig god på å lytte og skjønne!