Irina Sibirius

Autorisasjon (2013)

Irina Sibirius er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Irina Sibirius

Lite velkommen

Har hatt Irina som lege i 1 år nå, og i starten på året hadde jeg uheldigvis behov for ett par legetimer.

Følte meg hverken velkommen eller sett og hørt hos henne. Til tider virket det som om hun hørte det hun ville høre og ikke hva du hadde å fortelle.

Det er en viss språkbarriere der da hun ikke forstår eller skriver norsk så veldig bra, som har resultert i en del merkelige erklæringer og henvisninger som hverken jeg som pasient eller instansene som har mottatt dem forstår seg på.

Gikk alltid ut fra kontoret med en følelse av å være til bry, uønsket og lite forstått. Det ble til slutt så ille at jeg ikke turte å gå til legen mer selvom jeg hadde behov for det.

Ønsker ingen å sitte igjen med de følelsene som jeg har hatt etter hvert legebesøk.

Trygg,blid og imøtekommende!

Veldig fornøyd med min fastlege! Hun er trygg, hyggelig, blid og gjør jobben sin med glans! Anbefaler henne på det sterkeste om du er ute etter en god fastlege her på Hamar👍

Respektløs lege

Følte meg som en vits på konsultasjon hos henne. Skrev på dataen, avfeide det som ble sagt og bagatelliserte vansker. Fastlegebytte måtte til. Anbefales ikke

Flott lege

Fikk henne som fastlege da min andre ble pensjonist. Veldig fornøyd de gangene jeg har vært hos henne. I den siste tiden har det dessverre vært mye etter en operasjon jeg har hatt. Hun har tatt meg alvorlig, hun har ordnet opp der operasjonslegen skulle ha ordnet opp. Veldig dyktig dame. Veldig fornøyd er jeg .

Føler meg ikke hørt og fortstått

Føler meg ikke hørt og forstått når jeg er hos hun. Fikk høre at om probleme jeg tok opp ikke ble tatt tak i tidligere i barndommen så er det nok ingenting å få gjort noe med.