Avicenna Legesenter

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter

Streng men rettferdig

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Legen kan oppleves som noe streng, men er rettferdig og man får den hjelpen man behøver.
Det har vært enkelt å få hastetime ved behov.
Siden det er et legekontor med en lege og ikke et legesenter med flere leger er timene begrenset til ca. kl. 08.30 - 14.30

Veldig fornøyd

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Jeg har nå hatt Irina som min fast lege i en stund, og jeg må bare si at hun vet hva hun driver med. Hos henne føler jeg meg tatt godt vare på. Anbefales på det sterkeste

Min lege.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Min lege tar meg på alvor, men med godt humør. Hører etter og gir gode råd. Føler meg veldig godt ivaretatt. Flink til å henvise videre, og følger meg opp som pasient. Enkelt å fornye resepter. Effektiv og rask, hun ser hele deg og jeg er veldig fornøyd med at hun er akkurat MIN lege. Anbefales på det varmeste.

Super lege!

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Veldig bra lege. Har hatt Irina som fastlege i snart 2 år. Endelig en lege i Halden som følger opp, og tar tak i problemer og henviser raskt videre ved behov. Hun er alltid blid og hyggelig, og har god kommunikasjon via HelseNorge.

Beste legen

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Har akkurat vært så heldig å få Irina som min nye fastlege. Hun er hyggelig, flink og effektiv. Ved første konsultasjon, brukte hun god tid på å bli kjent med meg og min situasjon. Dette har jeg aldri opplevd tidligere, og det skaper tillit. Anbefales!