Irina Sibirius

Autorisasjon (2013)

Irina Sibirius er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Irina Sibirius

Moderne lege, handlekraftig og initiativrik.

Irina har innredet sitt nye kontor i friske, tiltalende farger, med planter, bilder, barnekrok og beskyttende tiltak for venting og luftrensende funksjoner. Meget hyggelig!
Hun har et imøtekommende, flyktig og raskt vesen. Hennes raske væremåte kan lett gi inntrykk av overfladiskhet. Her skal man ikke la seg narre av personlighet/
kommunikasjon. Man møter en handlekraftig og initiativrik lege. Jeg har alltid blitt fulgt opp med tid, tiltak, medisiner og videre konsultasjon. Det er enkelt å samtale om bekymringer og spørsmål. Jeg føler meg ivaretatt hos henne som fastlege.
Hun får min beste anbefaling😊

Føler meg ikke sett eller hørt

Har vært hos Irina flere ganger. Første gang jeg hadde med sønnen min ble vi ikke hilst på, hun så bare på pcen mens hun skrev og sa "Vi tester ikke små barn for allergi, jeg har skrevet resept på allergimedisin, ha det bra". Litt rart å ikke spørre mer om symptomer for å bekrefte diagnosen. Eller å ikke ha blikkontakt med pasienten din..
For min egen del har erfaringene vært blandet. Ved et tilfelle følte jeg at jeg ble hørt og brukt god tid på. Men det er desverre kun denne gangen. Føler at det skal spares inn mest mulig tid på mine legetimer og hun gir meg ikke tid til å svare før hun selv snakker videre. Hun har allerede en konklusjon før jeg har fortalt ferdig. Virker ikke som hun er interessert i å følge opp.

Tillitsvekkende, hyggelig

Jeg har vært hos Irina Sibirius ved flere anledninger. Hun er blid og imøtekommende. Lett å få time og fornye resepter. Anbefales!

Flink og profesjonell barnelege

Irina oppleves som en flink og profesjonell barnelege som tar foreldrenes bekymringer på alvor, hjeper raskt og gir gode råd om sykdom.

Hyggelig og stresset

Ikke anbefaler denne legen, måtte bytte til en annen. Har kuler i brystet, fikk ingen henvisning til undetsøkelse, selv om var sagt at jeg får en. Fikk ingen psykologisk hjelp hjeller når jeg spurt om det.