Khakan Altaf Chaudhry

Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen
Khakan Altaf Chaudhry er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Khakan Altaf Chaudhry

En veldig god lege

Jeg har hatt mange leger i mitt langvarige og evigvarende sykeforløp og INGEN har sett meg slik som dr. Chaudhry. Han er effektiv, han tar prøver, han sender meg videre når han selv er usikker, han lytter.

Vil aldri bytte legen min

Jeg har vært hos han i mange år veldig fornøyd . Kjempe hyggelig , snill og hjelpsom . Bruker tid for å hjelpe å finne løsning . Han er god til å ta prøver og svaret med engang . Henviser videre hvis man ønsker og finner god sted . Hører godt hva pasienten sier .

Lege som tar seg tid til meg..

Har vært hos han i mange år nå, og bedre lege får jeg ikke... Han tar meg på alvor. Har diabetes som han følger opp. Har mange andre plager også, og han sender meg videre hvis jeg ønsker det..

Forutinntatt

Faglig sett meget dyktig lege som burde brukt mer tid på å faktisk kommunisere med pasientene. Hadde han vært like god på kommunikasjon som han er på fag ville han vært en worldbeater.
Har selv diagnoser (fysiske) som er diagnostisert av eksperter på sykehus, men må likevel leve med at denne legen "vet bedre" og undervurderer smerter, kroniske lidelser og plager (synlige på røntgenbilder og blodprøver) fordi hans inntrykk av problemet er viktigere enn hva pasienten faktisk forteller.
Likevel er han god til å ta prøver og tester, og henviser videre hvis man maser.

Flink lege

Dr Kjakan er en ganske flink lege. Har av og til en litt "ovenfra ned"-holdning, men så lenge man ikke utfordrer hsm på dette, har man en god behandler i Kjakan.