Khakan Altaf Chaudhry

Nedre Eiker Legesenter

2007

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nedre Eiker Legesenter
Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen
Tlf: 32 27 23 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Khakan Altaf Chaudhry er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Khakan Altaf Chaudhry

En veldig god lege

Jeg har hatt mange leger i mitt langvarige og evigvarende sykeforløp og INGEN har sett meg slik som dr. Chaudhry. Han er effektiv, han tar prøver, han sender meg videre når han selv er usikker, han lytter.

Vil aldri bytte legen min

Jeg har vært hos han i mange år veldig fornøyd . Kjempe hyggelig , snill og hjelpsom . Bruker tid for å hjelpe å finne løsning . Han er god til å ta prøver og svaret med engang . Henviser videre hvis man ønsker og finner god sted . Hører godt hva pasienten sier .

Lege som tar seg tid til meg..

Har vært hos han i mange år nå, og bedre lege får jeg ikke... Han tar meg på alvor. Har diabetes som han følger opp. Har mange andre plager også, og han sender meg videre hvis jeg ønsker det..

Forutinntatt

Faglig sett meget dyktig lege som burde brukt mer tid på å faktisk kommunisere med pasientene. Hadde han vært like god på kommunikasjon som han er på fag ville han vært en worldbeater.
Har selv diagnoser (fysiske) som er diagnostisert av eksperter på sykehus, men må likevel leve med at denne legen "vet bedre" og undervurderer smerter, kroniske lidelser og plager (synlige på røntgenbilder og blodprøver) fordi hans inntrykk av problemet er viktigere enn hva pasienten faktisk forteller.
Likevel er han god til å ta prøver og tester, og henviser videre hvis man maser.

Flink lege

Dr Kjakan er en ganske flink lege. Har av og til en litt "ovenfra ned"-holdning, men så lenge man ikke utfordrer hsm på dette, har man en god behandler i Kjakan.

Endelig har jeg fått en lege som hjelper meg!

Kjempe hyggelig og blid og lun og lett å prate med, og ser deg i øynene og lytter og tar seg tid til flere småting som dukker opp underveis når du er der. Og han vil ditt beste og ikke presse deg til noe men råder og informerer og respekterer din mening og ditt valg uten å kverrulere. Han er en relativt ung mann men jeg på 30 syns han var helt perfekt. Rygg skader og noe mere på meg og har fram til nå ikke hatt noen leger som hjelper meg og gjør det lettere for meg både med fremtiden og å dra til legen. Fordi jeg vet han hjelper og lager ikke masse spm og kverruleree og mistenker eller ikke tror deg men han undersøker og gjør alt av ting for å finne ut hva som er greia. Røntgen mr behand etc han er nøye, men ikke på en vanskelig måte. Vang bsng bang enkelt og greit og jeg syns faktisk det er hyggelig å dra til legen. Anbefaler han av hele mitt hjertet!

Jeg er ikke fornøyed.

Jeg tenkte at det er beste lege men det er stemmer når du kommer med forkjølelse. Hvis man kommer med større problem han er ikke hjelpsom. Som tilleg når jeg prøvde å si at jeg er ikke fornøyed han var ikke snil, ville ikke prate og var arrogant. Jeg anbefaler ikke.

Khakan Altaf Chaudhry

Best legen ever had in my life
han er hegelig a prate med.

Min favorittlege!

Chaudhry må være den beste legen jeg har besøkt! Han er flink til å lytte, veldig lett å prate med og ikke minst flink på det han driver med. Han er grundig i det han gjør, følger opp og er overhodet ikke arrogant! Dessuten digger jeg at han er så blid og smilende.

Alltid tilgjengelig når på jobb!

Be om å få snakke med chaudhry, og han ringer deg opp ved første anledning. Og er man blitt kjent med Chaudhry, kan mye ordnes per telefon eller annen måte. Alltid på lempligst mulig måte for pasienten om nødvendig.

flott fastlege

hører alltid på pasientens egne vurderinger. er blid,hyggelig og ønsker gode løsninger for alle.

Ok

Bruker for kort tid på pasienter, ikke tilgjengelig for time bestilling som passer for meg. Jeg prøvde å bestille time hos legen, men fikk ikke time før ca 3 uker etter ønsket lege time.