Bjørn Olav Fischer

VIKERSUND LEGEKONTOR Rådyrveien 2 3370 Vikersund
Bjørn Olav Fischer er en av 13 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Bjørn Olav Fischer

Dyktig !

Flink lege som lytter til hva du har og si, tar seg tid til og sjekke ut dine problemer og har god kunnskap. Henviser videre der hvor det er usikkerhet.
Veldig fornøyd !

Meget dyktig !

Meget dyktig og grundig lege. Har mye kunnskaper og sikker på det han driver med. Gir seg ikke før han finner ut hva som er galt. Vi er MEGET FORNØYD.
Topp service fra alle på Vikersund Legekontor. 😃

God på det fysiske, overkjører det psykiske.

Faglig god (på fysisk sykdom), men altfor flinkt til å overkjøre pasienten (dessverre). Føler meg meg trygg på behandling av fysisk sykdom, men ikke av meg som person. Dersom jeg skulle slite psykisk er ikke dette en lege jeg ønsker å åpne meg for, da jeg føler han har en tendens til å virke noe "bedrevitende" og ikke tar seg særlig tid til å sette seg inn i situasjonen. Grunnet dette kommer jeg å til å bytte fastlege. Kommer dog til å savne de flinke damene på kontoret. :)

Fantastisk mann!!!

En virkelig god menneskekjenner. Klarer å få deg til å føle at du blir ivaretatt og tatt på alvor uansett hvilke problemer du sliter med.

Meget godt fornøyd

Vi er meget godt fornøyd med Dr. Fischer. Vi stoler på hans bedømmelse fordi det har blitt bekreftet gang på gang hos spesialister hva han har trodd i utgangspunktet. Han sitter ikke og diller & daller og stryker deg etter hårene, men samtidig så hører han godt etter hva som blir formidlet. Vi vil aldri skifte lege i vår familie. Stor ros til damene på kontoret også. Man føler seg vel ivaretatt.