Bjørn Olav Fischer

Vikersund Legekontor

2011

Vikersund Legekontor Telefonnummer32 78 29 9032 78 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
VIKERSUND LEGEKONTOR Rådyrveien 2 3370 Vikersund
Bjørn Olav Fischer er en av 14 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Bjørn Olav Fischer

Trygghet og hjelp

Har hatt han snart 1 år. Er veldig fornøyd med han. Han setter seg godt inn i helse situasjonen min og prøver å hjelpe meg på best mulig måte. Vært mye uheldig med helse vesenet gjennom de siste 5 årene. Og dette tar han godt tak i. Anbefales på det sterkeste.

Lyttende og kunnskapsrik

Bjørn Olav har hjulpet meg med både fysiske og psykiske lidelser. Han er også veldig flink med ungene mine.
Anbefaler ham til alle mine venner.

Dyktig !

Flink lege som lytter til hva du har og si, tar seg tid til og sjekke ut dine problemer og har god kunnskap. Henviser videre der hvor det er usikkerhet.
Veldig fornøyd !

Meget dyktig !

Meget dyktig og grundig lege. Har mye kunnskaper og sikker på det han driver med. Gir seg ikke før han finner ut hva som er galt. Vi er MEGET FORNØYD.
Topp service fra alle på Vikersund Legekontor. 😃

God på det fysiske, overkjører det psykiske.

Faglig god (på fysisk sykdom), men altfor flinkt til å overkjøre pasienten (dessverre). Føler meg meg trygg på behandling av fysisk sykdom, men ikke av meg som person. Dersom jeg skulle slite psykisk er ikke dette en lege jeg ønsker å åpne meg for, da jeg føler han har en tendens til å virke noe "bedrevitende" og ikke tar seg særlig tid til å sette seg inn i situasjonen. Grunnet dette kommer jeg å til å bytte fastlege. Kommer dog til å savne de flinke damene på kontoret. :)