Bjørn Olav Fischer

Vikersund Legekontor

2011

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Vikersund Legekontor
VIKERSUND LEGEKONTOR Rådyrveien 2 3370 Vikersund
Tlf: 32 78 29 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørn Olav Fischer er en av 14 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Bjørn Olav Fischer

Lyttende og kunnskapsrik

Bjørn Olav har hjulpet meg med både fysiske og psykiske lidelser. Han er også veldig flink med ungene mine.
Anbefaler ham til alle mine venner.

Dyktig !

Flink lege som lytter til hva du har og si, tar seg tid til og sjekke ut dine problemer og har god kunnskap. Henviser videre der hvor det er usikkerhet.
Veldig fornøyd !

Meget dyktig !

Meget dyktig og grundig lege. Har mye kunnskaper og sikker på det han driver med. Gir seg ikke før han finner ut hva som er galt. Vi er MEGET FORNØYD.
Topp service fra alle på Vikersund Legekontor. 😃

God på det fysiske, overkjører det psykiske.

Faglig god (på fysisk sykdom), men altfor flinkt til å overkjøre pasienten (dessverre). Føler meg meg trygg på behandling av fysisk sykdom, men ikke av meg som person. Dersom jeg skulle slite psykisk er ikke dette en lege jeg ønsker å åpne meg for, da jeg føler han har en tendens til å virke noe "bedrevitende" og ikke tar seg særlig tid til å sette seg inn i situasjonen. Grunnet dette kommer jeg å til å bytte fastlege. Kommer dog til å savne de flinke damene på kontoret. :)

Fantastisk mann!!!

En virkelig god menneskekjenner. Klarer å få deg til å føle at du blir ivaretatt og tatt på alvor uansett hvilke problemer du sliter med.

Meget godt fornøyd

Vi er meget godt fornøyd med Dr. Fischer. Vi stoler på hans bedømmelse fordi det har blitt bekreftet gang på gang hos spesialister hva han har trodd i utgangspunktet. Han sitter ikke og diller & daller og stryker deg etter hårene, men samtidig så hører han godt etter hva som blir formidlet. Vi vil aldri skifte lege i vår familie. Stor ros til damene på kontoret også. Man føler seg vel ivaretatt.

dyktig lege

en meget dyktig lege, kunnskapsrik, lytter, tar seg tid, empatisk stor faglig tyngde , trygg på vurderinger og om en evt må ha henvisninger

Vil ikke bytte

Dr. Fischer er veldig god, sørger for å notere det man sier, bruker notatene for å følge opp det man sier før.
Forståelsesfulle og gjennomtenkte utsagn er det man får, setter konfidensialitet med pasienten høyt.
Ikke aktuelt å bytte.

Energisk og stabil, åpen rundt sine vurderinger.

Jeg er meget fornøyd med denne legen, på alle måter. Bruker den tiden man trenger, forstår raskt hva kjernen i problemet er, henviser videre når det er nødvendig, stor "treffsikkerhet" vil jeg si, og han er ikke redd for en diskusjon, vet at han er sterk nok faglig til å bli utfordret.

Bjørn Olav Fisher

Han er profesjonel og omtenksom alltid god tid til pasientene . Han er flink til og sende deg på videre utredning vist han er usikker på noe. Det er alltid hyggelig og komme ditt kjempe hyggelig kontor damer . God stemning ;)

Beste legen jeg har hatt..

Er en dyktig lege med høy fagkompetanse,er han i tvil sender han deg vidre til utredning.Han sier rett ut hva han mener,ser noen klager på han,mulig det er pasienter som ikke får alle piller de ønsker!!Han skriver heldigvis ikke ut medisiner for alt og ingenting!!!!Kirsit og Elisabeth som er hans kontor "damer"er alltid hyggelige og blide.Det betyr mye for en person som er syk,bedre sted finnes ikke.

Ingen bra lege

Denne legen er for brå og overkjørende mot pasienter som sliter uten å få diagnoser. En bedreviter som ikke lytter til de som ikke er sterke nok til å stå opp mot han. En stor psykisk belastning å ha han som fastlege. Det var godt å bytte til en annen lege.

Ok lege

Kunne vært bedre angående oppfølging. Har ikke selv brukt han, men ofte fulgt min far. Synes han var for brå, og det var tydelig å se at han hadde dårlig tid. Greit å ha dårlig tid, men det skal ikke pasienten merke. Var alltid blid og imøtekommende med min far, men klarte ikke å se fars behov for beroligelse og trygghet. Kunne også vært mer lyttende til pårørende.

Omtenksomheten selv!

Det å være pasient hos BOF er en sann fornøyelse,alvorlig sykdom til tross! Han er seriøs,tillitsfull,omtenksomheten selv og med glimt i øyet!!Han har to skjønne solstråler til å betjene oss pasienter,- noe som setter prikken over ièn!!

ærlig, kommuniserer bra, hjelpsom.

Alt i alt en meget god fastlege. har alltid en følelse av at jeg blir tatt godt vare på og blir lyttet til når jeg forteller. Jeg får ærlige svar alltid.

Tar pasientene på alvor

Har tid til å lytte, svare på spørsmål. Har aldri følelsen av at han har dårlig tid, selv om venteværelset er fult. Når du kommer inn er det DU som pasient som er i fokus.

Flott

Lyttende, høyt faglig nivå, kort ventetid. Svært bra!

på linje med andre leger jer har brukt

Stort sett fornøyd, men skriver på dataen hele tiden når jeg er inne til behandling, ser lite på pasienten

Helt fabelaktig lege!!!

Uten han hadde jeg ikke vært der jeg er i dag, er evig takknemlig for at B.O.F er min fastlege, stiller opp uansett!

Min favoritt!

BOF har tid til å lytte og forstå hva problemet er. Sender deg raskt videre til spesiallist ved behov annen kompetanse.

Alltid hyggelig, og en upåklagelig humor :)