Ellen Wang Ræstad

City Legesenter Kvinne, 32 år

Autorisert2012
Ledige plasser 22 av 1210
Vil du bytte til denne fastlegen?

City Legesenter

Nedre Storgate 6 3015 Drammen
Ellen Wang Ræstad er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Ellen Wang Ræstad

Flink, kunnskapsrik og oppmuntrende lege

Hun kjøpte min gamle fastlege's praksis rett før jeg ble rammet av veldig alvorlig sykdom, og jeg kunne ikke vært heldigere. Når jeg trengte en fastlege som så meg, mennesket bak den utrolig skremmende diagnosen- så var hun der. Jeg fikk alltid time når jeg trengte det, jeg kunne komme dit med spørsmål, tanker, for å få medisiner, for ideer til hva jeg kunne gjøre for at hverdagen min ble bedre. En lege som er der når man virkelig er dårlig er utrolig viktig.

Mindre fornøyd

Hadde liten tid, rettet veldig på meg om jeg sa noe feil. Litt hånlig og ovenpå. Hadde behov for sykemelding men hun trodde ikke på at jeg ikke jobbet i en IA bedrift og ba meg sjekke på jobb først, så måtte komme tilbake senere i uka for å hente en sykemelding. Lang ventetid på telefon, en gang ventet jeg i 30 min, og en annen gang i 40 min. Skulle hatt sms booking.

Flink lege, men sykepleierne..

Ellen kan bare si positive ting om! Hun ser meg, tar meg på alvor og interesserer seg for hele situasjonen min. Hvis hun ser at vi ikke kommer i mål med alt vi skulle pratet om er hun rask med å sette opp en ny time i nærmeste framtid. Det liker jeg godt. Faglig synes jeg hun virker trygg, og er samtidig åpen for mine innspill.

Når det gjelder omstendighetene rundt kontoret og de andre ansatte må det likevel være lov å komme med en liten kritikk. Jeg har opplevd de ansatte på kontoret (ikke Ellen) som litt "sladrete", hvor jeg har fått gjenfortalt historier fra andre i familien eller venner. Dette opplevde jeg som ubehagelig og uprofesjonelt. Det er også veldig vanskelig å komme igjennom på telefon, og nettløsningen deres er utrolig dårlig bygget opp via PasientSky. De har heller ingen SMS-bestilling av time eller resept.

NB! Ingen heis til 2. etasje.

Ellers er jeg veldig fornøyd. ;)

ok lege , men utilgjengelig på tlf.

Hun hører på pasienten , men når man spør om å bli henvist videre får man ikke det.
blir altfor ofte henvist til sykepleier, men bestiller jeg time hos legen er det henne jeg vil til. Det hender ting skal være privat.

Litt for rask i beslutninger

Legen er veldig vennlig og lytter nøye, men jeg syns at hun er for raskt med løsningen og er villig til å utføre kirurgiskbehandlinger selv om det er lurt å gjennomføre behandlingen hos spesialist eller på sykehus.
Nesten umulig å ringe dem. Måtte dra dit for å få time!