City Legesenter AS

Telefonnummer32 83 30 2532 83 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgate 6 3015 Drammen

Siste vurderinger av City Legesenter AS

En god lege

Lege: Atle Eikeland Skrevet

Tar tak i helhetlig helse.
Lyttende, tar initiativ. Tør å gå nye veier.
Henvender videre til spesialist når det er nødvendig.

Hyggelig fyr

Lege: Atle Eikeland Skrevet

Atle er en hyggelig fyr. Blid og imøtekommende. Synd han jobber kun tre dager pr. uke. Lange ventelister. Gruer meg alltid til å ringe dit, føler at jeg forstyrrer. Flere timers venting på et nitrist venterom. Han er rask til å videresende (på røntgen f.eks.), men tilbakemeldinger må jeg etterlyse. Går ikke i dybden. Føler at han har hånda på dørhåndtaket og vil ha meg fort ut igjen. Men enkelt å få fornyet resepter. Variert kvalitet på sekretærene. Går heller lenge syk og håper det gir seg av seg selv. Å oppsøke fastlegen er blitt en påkjenning for meg.

Dårlig timebestilling

Lege: Atle Eikeland Skrevet

Jeg ringte lege fordig barn mitt (12uker) hadde diarea og det neste ledig tid hvar i en måned senere.

Flink lege

Lege: Atle Eikeland Skrevet

Umulig å få tak i. Det er vanskelig å få et godt forhold til senteret. Upersonlig med lang ventetid. De har ikke respekt for andres tid. Får du først audiens er mottagelsen bra

Veldig fornøyd

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

En hyggelig lege man fører seg trygg og komfortabel med. Enkelt og snakke med, og alt i alt- veldig fornøyd.