City Legesenter AS

Nedre Storgate 6 3015 Drammen

Siste vurderinger av City Legesenter AS

Fantastisk og dyktig lege

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Sarah møter deg som pasient og yter absolutt den tryggheten man forventer hos en fastlege!
Anbefales på det sterkeste!

Arrogant

Lege: Aje Paul Singh Dhillon Skrevet

Arrogant lege, lytter ikke til pasienten og hører dennes behov. En tragedie at Eikeland sluttet og vi uten videre ble overført til denne legen. Skal "finne opp hjulet" på nytt med pasienten, og overser glatt det som Eikeland fant ut var det beste for pasienten....og som fungerte.

Finn en annen lege med en gang!

Lege: Aje Paul Singh Dhillon Skrevet

Får ikke oppfølging som avtalt. ikke oppfølging av ny medisinkur som skulle oppdateres etter 4 uker. kunne få time 1 mnd senere. Ikke tilbakemeldinger på eksterne undersøkelser. Purret etter 3 uker fikk ikke noe svar bare mulighet for time en mnd senere. Beklager men dette kan ikke være slik norsk helsevesen skal virke. Denne måte å behandle pasienter kan vel ikke være riktig!

ARROGANT OG DÅRLIG PASIENT STØTTE

Lege: Aje Paul Singh Dhillon Skrevet

Fungerer dårlig som støtte og hjelp i viktige NAV relaterte saker (baser deg på advokat hjelp hvis Aje er din fast lege).Lytter absolutt ikke til pasientens problemer og behov, gjentar behandlinger som ikke fungerer han virker ekstremt arrogant og leser lite pasient historikk og tar heller ikke initiativ til å undersøke viktig informasjon fra tidligere lege historikk og utredninger han velger ofte å diskutere istedet for å lytte til pasienten, men på den positive siden virker han intressert i faget er presis på jobb og kan det grunnleggende i lege yrket. For min del ser jeg meg dessverre nødt til å bytte Aje Paul Singh Dhillon som lege.

oppfølging.

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Cecilie følger opp som vikar.Hyggelig, blid,evne til å lytte,tar seg tid. Som tidligere nevnt, lab og innsjekking strålende.Sarah og vikar anbefales.
Bedre leger,lab og mottak får du ikke.