City Legesenter AS

Telefonnummer32 83 30 2532 83 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgate 6 3015 Drammen

Siste vurderinger av City Legesenter AS

Kunnskapsrik og lyttende

Lege: Atle Eikeland Skrevet

Føler meg alltid sett og hørt.Blir tatt godt vare på.Følges godt opp.Alltid en åpen og god dialog.Legen er positiv og har et godt humør.

Lite oppfølging og iniativ

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

City legesenter er vimsete og har lite kontroll på ting. Lang kø på telefonen, lang ventetid på legetime, roter med tidspunkt for legetime, kjøpesenteret som kontoret ligger i gjør det ikke noe bedre da man føler man går i en lang labyrint for å komme seg dit. Hyggelige resepsjonister er det i hvert fall da.

Jeg får intrykk av at Sørensen er glemsom, rotete og følger ikke opp behandlingen på en konstruktiv måte. Jeg kommer med problemer der vi prøver å finne ut hva de kan skyldes ved å ta blodprøver, men når disse er negative, får jeg bare en melding om at "prøvene var negative". Ingen videre oppfølging. De gangene jeg har blitt henvist videre til spesialister og blitt diagnostisert har jeg vært veldig fornøyd. De gangene spesialistene ikke har funnet ut av problemet mitt, stopper behandlingen og jeg blir usikker på hvor jeg skal ta det med videre. Ingen oppfordring til å bestille time, eller forslag til hva annet som kan skyldes problemet.

En gang ventet jeg et halvt år på å bli henvist videre til spesialist, og da jeg ringte for å høre hvor mye lengre jeg måtte vente, viste det seg at hun hadde rotet bort skjemaet som var essensielt for henvisningen.

En annen gang ventet jeg på svarene på en rekke blodprøver jeg hadde tatt, og måtte til slutt ta kontakt selv med legekontoret for å få vite svaret. Jeg må medele at en vikar hadde steppet inn i denne perioden, og at det da var kanskje komunikasjonsproblemer mellom lege og vikar som var problemet.

Jeg har mistet tillit til Sørensen og City legesenter.

Trygg og flink

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Behagelig, rolig med evnen til å lytte. Tar den tiden du trenger, og finner raske løsninger hvis en trenger kjapt en ny time. Seriøs med humor.

En god lege

Lege: Atle Eikeland Skrevet

Tar tak i helhetlig helse.
Lyttende, tar initiativ. Tør å gå nye veier.
Henvender videre til spesialist når det er nødvendig.

Hyggelig fyr

Lege: Atle Eikeland Skrevet

Atle er en hyggelig fyr. Blid og imøtekommende. Synd han jobber kun tre dager pr. uke. Lange ventelister. Gruer meg alltid til å ringe dit, føler at jeg forstyrrer. Flere timers venting på et nitrist venterom. Han er rask til å videresende (på røntgen f.eks.), men tilbakemeldinger må jeg etterlyse. Går ikke i dybden. Føler at han har hånda på dørhåndtaket og vil ha meg fort ut igjen. Men enkelt å få fornyet resepter. Variert kvalitet på sekretærene. Går heller lenge syk og håper det gir seg av seg selv. Å oppsøke fastlegen er blitt en påkjenning for meg.