Andrzej Hochnowski

Autorisasjon (1988)

Solberg Legehus AS Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ...
Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva
Andrzej Hochnowski er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Andrzej Hochnowski

Noe varierende

I forhold til barna har det fungert bra, det har da dreid seg om fysiske sykdommer. Opplevelsen i forhold til meg og psykisk sykdom har ikke vært bra. Opplevd han som stresset og lite lyttende og blikket festet på pc skjermen.

God lege

Jeg hadde Andrzej som fastlege før (byttet bare fordi jeg ville ha en kvinne til mine kvinneproblemer). Han er oppmerksom, tar ting på alvor og er rask til å handle rikig! Mannen min har han fortsatt som lege og er meget fornøyd.
Da jeg fikk Hyperemesis i mitt forrige svangerskap vurderte han min tilstand klokt og sendte meg til sykehuset. Jeg kommer nok til å bytte over igjen til han senere igjen. Kan i hvertfal anbefale denne fastlegen på det sterkeste.

En meget bra lege.

Han har vært min fastlege noen år og jeg er veldig fornøyd. Han tar seg tid til å avdekke årsaken til det problemet man legger frem, gir råd, og henviser videre når det er nødvendig. Jeg håper at han kan være min fastlege i mange, mange år.

Så absolutt den beste legen jeg har vært hos.

Han er dyktig, omtenksom, varsom, lydhør, tålmodig, og har humor.
Jeg forlater aldri kontoret hans uten at han har forhørt seg om resten av familien.

Måtte jeg finne ny lege hadde jeg blitt veldig lei meg..

Han sender meg alltid dit jeg ber om og tar seg god tid når du er der.. Kan ikke få fullrost legen min.. veldig behelpelig og hyggelig.. Ringer du på morgenen får du alltid time når du trenger det :) Veldig fornøyd.. har anbefalt han til andre som også har veldig godt inntrykk av han.