Andrzej Hochnowski

Gamle Riksvei 137 3058 Solbergmoen
Tlf: 32 23 60 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Andrzej Hochnowski er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Andrzej Hochnowski

Tar pasientene sine på alvor !

Følger opp og videresender til spesialist for å finne det riktige svar. Dyktig og grundig lege som jeg, og min familie, har stor tillit til.

DEN BESTE:-)

Jeg kjører mer enn gjerne i 2 timer for å beholde Andreas som fastlege. Han er rett og slett den beste!!

Den beste av de beste

Har hatt han som lege 25 år, alltid tryg på det han sier, henvisende til spesialister, hvis tvil, sympatisk tar seg tid til sine pasienter, har humor også,nei jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive han uten å si at han er aldeles utmerket som lege terapeut hvis du trenger å prate uten om medesin også, topp

Den beste legen jeg har hatt

Andreas er flink,han er hjelpsom og han er pliktoppfyllende .Han er en god lytter ,han viser
at han bryr seg ,han er menneskelig ..

Han er best:)

Har hatt han som lege siden tidlig på 90 tallet. Lyttende og interessert i deg som pasient. Sender deg raskt videre, hvis han er usikker. Han ser hele menneske:) Hele familien min bruker Andreas.

Var nok mer nøye og hørte etter før

Han er mer likegyldig ,sitter og ser mer på dataskjerm enn meg,har brukt ham som leg siden 1992,det merkes at han blir eldre,svarer uhøflig på sms,er blitt skuffet over Andreas

Den beste!

Tar deg på alvor, ser deg som pasient i alle situasjoner. Lytter og er i møtekommende. Er det usikkerhet rundt noe som helst sender han deg til videre utredning. Har vært min fastlege siden jeg var 18,, nå er jeg 46. Kunne ikke bedt om bedre oppfølging.

Nr 1

Absolutt super.. Tar deg på alvor og en spøk på lur :) Gruer meg til den dagen har går av med pensjon.. Er ikke sikker på hvor mange år jeg har vært hos han men det er maaaange. " fra min jobb har bytta til han etter min anbefalning og er veldig fornøyd .)

Hyggelig og veldig flink

Man finner ikke en bedre lege enn "Andreas"! Har hatt han som fastlege i snart langt over 10 år med alt fra små problemer til mer seriøse ting. Alltid profesjonell, med sans for humor. Virker oppriktig interessert i hvordan du og familien har det. :)

Noe varierende

I forhold til barna har det fungert bra, det har da dreid seg om fysiske sykdommer. Opplevelsen i forhold til meg og psykisk sykdom har ikke vært bra. Opplevd han som stresset og lite lyttende og blikket festet på pc skjermen.

God lege

Jeg hadde Andrzej som fastlege før (byttet bare fordi jeg ville ha en kvinne til mine kvinneproblemer). Han er oppmerksom, tar ting på alvor og er rask til å handle rikig! Mannen min har han fortsatt som lege og er meget fornøyd.
Da jeg fikk Hyperemesis i mitt forrige svangerskap vurderte han min tilstand klokt og sendte meg til sykehuset. Jeg kommer nok til å bytte over igjen til han senere igjen. Kan i hvertfal anbefale denne fastlegen på det sterkeste.

En meget bra lege.

Han har vært min fastlege noen år og jeg er veldig fornøyd. Han tar seg tid til å avdekke årsaken til det problemet man legger frem, gir råd, og henviser videre når det er nødvendig. Jeg håper at han kan være min fastlege i mange, mange år.

Så absolutt den beste legen jeg har vært hos.

Han er dyktig, omtenksom, varsom, lydhør, tålmodig, og har humor.
Jeg forlater aldri kontoret hans uten at han har forhørt seg om resten av familien.

Måtte jeg finne ny lege hadde jeg blitt veldig lei meg..

Han sender meg alltid dit jeg ber om og tar seg god tid når du er der.. Kan ikke få fullrost legen min.. veldig behelpelig og hyggelig.. Ringer du på morgenen får du alltid time når du trenger det :) Veldig fornøyd.. har anbefalt han til andre som også har veldig godt inntrykk av han.