Ivar Hovden

Autorisasjon (1993)

Tofte legesenter Telefonnummer32 79 22 2032 79 22 ...
Vestre Strandvei 3 3482 Tofte
Ivar Hovden er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ivar Hovden

Fantastisk lege!

Hovden var min barnelege fra 97-01, og mine foresatte har virkelig aldri hatt noe å klage på. Jeg var tilbake i dag, 14 år eldre grunnet at jeg var på besøk hos noen på Tofte og trengte lege raskt.

12:10 ringte jeg ned. 13:00 fikk jeg komme til time.

Han var imøtekommende, effektiv og nevnte også at jeg hadde vokst litt siden sist. Kroppsspråket hans og måten han snakker på føles kanskje litt raskt for noen, men jeg fikk svar på det jeg ønsket. Jeg hadde også mine bekymringer, men Hovden var flink til å forklare og at det ikke var noe å bekymre seg for. Jeg var også mer enn velkommen tilbake dersom jeg ikke ble bedre ila. et par dager, selvom jeg har fastlege i Oslo.

For en fantastisk lege! Jeg har ikke annet å si.

Han virker stresset, dårlig til å lytte, og stoler blindt på egene vurderinger, uten å henvise. Når jeg oppsøker lege, så er det for å få hjelp,ikke for å gå derfra med et klapp på skulderen. Hjelper ikke med faglig kunnskap når man ikke bruker den riktig.

En faglig dyktig lege.

Meget fornøyd. Brukt Hovden i 15 år og har de siste årene fortsatt å bruke han selv om jeg nå har flyttet og må kjøre 8 mil tur retur.

Hovden har mye fagkunnskap blandet med en god dose empati.

Dyktig lege

Hovden er en flink lege som tar både meg som pasient og jobben sin seriøst.
Han kan være litt kjapp i avtrekkeren, men gjør alltid en grundig jobb både med undersøkelser og testing. Da jeg ble syk over en lengre periode fulgte Hovden meg opp på en særdeles god måte, noe jeg mener gjorde meg raskere frisk. Som pasient føler jeg han har veldig god kunnskap. Han bruker ikke mye tid på småsnakk, noe som passer meg bra.

En topp lege

Dette er en lege som lytter og følger opp.Han er en av de beste legene jeg har hatt om ikke den beste og det er mange leger jeg har truffet de siste 20 år pga smerter i ledd.Har vært fra Levanger til Tofteleger. Ivar Hovden er bare god.