Ivar Hovden

Tofte legesenter

Autorisasjon (1993)

Tofte legesenter Telefonnummer32 79 22 2032 79 22 ...
Vestre Strandvei 3 3482 Tofte
Ivar Hovden er en av 76 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ivar Hovden

Hyggelig og hjelpsom

Jeg får fort time og jeg opplever at han lytter til hva jeg tar opp.
Han kommer med løsninger og opplever at det er dialog.
Har gått der i mange år og er svært fornøyd.

Effektiv og flink til å følge opp

Dyktig fastlege, han har stilt riktig diagnose de gangene jeg har vært hos ham. Jeg har fått den hjelpen jeg trenger.

Slik en fastlege bør være!

Rask til å komme med mulige medisiner, også god til å lytte. Kan sitt fag uten tvil, dette sier jeg etter å benyttet Hovden fra da han startet opp.

Fantastisk lege!

Hovden var min barnelege fra 97-01, og mine foresatte har virkelig aldri hatt noe å klage på. Jeg var tilbake i dag, 14 år eldre grunnet at jeg var på besøk hos noen på Tofte og trengte lege raskt.

12:10 ringte jeg ned. 13:00 fikk jeg komme til time.

Han var imøtekommende, effektiv og nevnte også at jeg hadde vokst litt siden sist. Kroppsspråket hans og måten han snakker på føles kanskje litt raskt for noen, men jeg fikk svar på det jeg ønsket. Jeg hadde også mine bekymringer, men Hovden var flink til å forklare og at det ikke var noe å bekymre seg for. Jeg var også mer enn velkommen tilbake dersom jeg ikke ble bedre ila. et par dager, selvom jeg har fastlege i Oslo.

For en fantastisk lege! Jeg har ikke annet å si.

Han virker stresset, dårlig til å lytte, og stoler blindt på egene vurderinger, uten å henvise. Når jeg oppsøker lege, så er det for å få hjelp,ikke for å gå derfra med et klapp på skulderen. Hjelper ikke med faglig kunnskap når man ikke bruker den riktig.