Claudia Svensen

Hole Medisinske Senter

Vik Torg 3530 Røyse
Claudia Svensen er en av 7 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Claudia Svensen

Den klart dyktigste og beste legen jeg har hatt!

Faglig sterk, tar deg på alvor, ser deg som menneske, engasjert, ser helheter, følger opp, hyggelig, kunnskapsrik ....

Hun har betydd utrolig mye for min rekreasjon som menneske, og helsemessig, i løpet av en tung sykemeldingsperiode. I dag er jeg i full jobb i en god stilling og fungerer ok på de fleste plan - og det er faktisk svært mye takket hennes innsats. Bedre skussmål kan jeg ikke gi :)

Helsesekretæren er også svært hyggelig og dyktig.

Meget god lege

Claudia Svensen (tidl. Köller) er en institusjon, og jeg har aldri hørt noe negativt om henne. Hun tar pasientene på alvor, og henviser svært gjerne videre ved tvil.

Den beste fastlegen!

Denne legen er faglig dyktig, engasjert, snill og hyggelig. En god kombinasjon for en fastlege! Hennes helsesekretær bør også nevnes - hun fortjener også ros og topp vurdering! Generelt er alle på Hole Medisinske Senter veldig flinke og hyggelige.

Den beste legen jeg har hatt

Lett å kommunisere med. Dyktig og kunnskapsrik, følger opp og holder det hun lover. Tar seg tid og man føler seg ivaretatt og sett.

Veldig flink lege!

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Hun er god i yrket sitt og veldig profesjonell.