Claudia Svensen

Autorisasjon (2009)

Claudia Svensen er en av 6 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Claudia Svensen

Trygg og kunnskapsrik

Føler meg heldig som har henne som fastlege😊Hun har vært fastlegen min i 12 år og jeg kan ikke få fullrost henne!!

Dyktig lege

Claudia møter meg alltid et smil og er lyttende, forståelsesfull og jeg føler at jeg blir tatt seriøst av henne.
Jeg blir ofte sittende en stund på venterommet, men når det er min tur tar hun seg god tid til meg.
Hun viser god omsorg og er svært dyktig og forklarer ting godt.
Har ikke noe negativt å si om henne som fastlege. Det tar ofte en stund før jeg får time, noe som ikke er hennes skyld. Også veldig hyggelige helsesekretærer.
Sitter også som regel i over 30 minutter å venter, men det er absolutt verdt det!

En seriøs og sympatisk lege

Claudia svensen er en dyktig og seriøs lege som tar deg på alvor , er det noe hun er usikker på så henvender hun deg videre til en spesialist, hun er veldig hyggelig og sympatisk lege som gjør alt hun kan for å hjelpe deg

Lege

Fantastisk lege!!!!!, blir rolig av å komme til henne, alle jeg kjenner roser henne, helsesektæren også super hyggelig og flink..

Den klart dyktigste og beste legen jeg har hatt!

Faglig sterk, tar deg på alvor, ser deg som menneske, engasjert, ser helheter, følger opp, hyggelig, kunnskapsrik ....

Hun har betydd utrolig mye for min rekreasjon som menneske, og helsemessig, i løpet av en tung sykemeldingsperiode. I dag er jeg i full jobb i en god stilling og fungerer ok på de fleste plan - og det er faktisk svært mye takket hennes innsats. Bedre skussmål kan jeg ikke gi :)

Helsesekretæren er også svært hyggelig og dyktig.