Anne Lindseth

Nedre Eiker Legesenter

2006

Nedre Eiker Legesenter Telefonnummer32 27 23 0032 27 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen
Anne Lindseth er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Anne Lindseth

Respektfull og tar initiativ

Skriver denne som min «avskjedshilsen» ettersom Anne har redusert sin liste og jeg måtte bytte fastlege.
Har hatt Anne som fastlege i ti år, og har alltid vært fornøyd. Har fått dekket mitt behov for å bli hørt og tatt på alvor. Min oppfatning er at hun gjør gode vurderinger, henviser videre når i tvil, følger opp med prøvesvar etc. Er det noe særlig viktig, tar hun seg tid. Det var tilfelle for min del i livskrise 5 år tilbake.
Synes ventetid på telefon, og for å få time kan være lang. Anbefaler henne likevel på det varmeste!

Behagelig, dyktig og omsorgsfull lege!

Har fokus på pasienten, føler meg trygg, blir sjekket nøye. Tar viktige blodprøver, sender henvisning ved det minste tvil. Sender alltid prøvesvar til meg. Veldig god også på den psykiske siden, denne legen viser at hun bryr seg om pasienten!
Absolutt en lege og anbefale!

Beste legen jeg har hatt!

Flink, effektiv, tar deg på alvor, bryr seg om pasientene, henviser videre ved minste tvil - veldig hyggelig og tillitsvekkende.

Utmerket lege

Lytter og informerer. Gir følelsen av at vi har god tid. Flink og effektiv. Lett å stole på. Utrolig fin person.

Godt fornøyd

Flink å lytte, sender deg fort videre til sykehus, spesialist om nødvendig. Spør om det er andre ting å ta opp.