Anne Lindseth

Autorisasjon (2006)

Anne Lindseth er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anne Lindseth

Beste legen jeg har hatt

Anne har vært helt fantastisk fra dag én. Hun lytter, er medfølende, og er utrolig dyktig medisinsk. Jeg føler meg alltid godt tatt vare på, og jeg tar nesten til tårene av å måtte bytte til en annen lege, da jeg har flyttet for langt til å reise til henne for legetimer. Jeg er veldig takknemlig for at jeg har hatt muligheten til å ha Anne som lege!

Trygg og flink

Hun er den beste legen jeg har hatt. Flink føler deg opp.
Er trygg på henne. Henviser deg vidre om trengs. Vil ikke bytte. Håper og få beholde hun mange mange år til.

Interessert

Jeg føler legen kjenner meg godt nok til å foreta riktige vurderinger. I tillegg stoler jeg på hennes vurderinger. Hun virker interessert i meg og hvordan jeg har det. Totalt meget godt fornøyd

Respektfull og tar initiativ

Skriver denne som min «avskjedshilsen» ettersom Anne har redusert sin liste og jeg måtte bytte fastlege.
Har hatt Anne som fastlege i ti år, og har alltid vært fornøyd. Har fått dekket mitt behov for å bli hørt og tatt på alvor. Min oppfatning er at hun gjør gode vurderinger, henviser videre når i tvil, følger opp med prøvesvar etc. Er det noe særlig viktig, tar hun seg tid. Det var tilfelle for min del i livskrise 5 år tilbake.
Synes ventetid på telefon, og for å få time kan være lang. Anbefaler henne likevel på det varmeste!

Behagelig, dyktig og omsorgsfull lege!

Har fokus på pasienten, føler meg trygg, blir sjekket nøye. Tar viktige blodprøver, sender henvisning ved det minste tvil. Sender alltid prøvesvar til meg. Veldig god også på den psykiske siden, denne legen viser at hun bryr seg om pasienten!
Absolutt en lege og anbefale!