Gurkirpal Singh

Allmennlegespesialist, fastlege og ortopedisk kirurg

• Allmennmedisin
  • Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (1995)

Gurkirpal Singh er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Gurkirpal Singh

En utrolig dyktig og hyggelig lege som lytter og er flink til å ta en helhetsvurdering.

En utrolig dyktig lege som tar seg god til til deg så du føler deg ivaretatt uansett hva du kommer med. Han er flink til å lytte og er åpen for forslag hvis man har noen. Han er også en lege med et behagelig vesen og med godt humør. Det er lett å oppsøke han når noe oppstår nettopp fordi man vet at han er der for deg og lytter.

Utrolig dyktig lege!

Singh tar seg god tid til deg. Han er alltid blid og hyggelig. Han henviser gjerne til videre undersøkelse og er veldig opptatt av at du skal bli frisk. Ingen problemer er for små for Singh og det er veldig betryggende.

Dyktig lege

Har kun vært en gang hos fastlegen min og føler at jeg ble tatt på alvor. Han brukte god tid og stilte en rekke spørsmål for å stille riktig diagnose. Fikk også satt opp en oppfølgingstime uka etter. Herr Singh tar seg tid til å lytte og er meget profesjonell!

En meget god lege

Jeg opplever Singh som meget samvittighetsfull. Han lytter, og sammen med meg har vi kommet fram til den beste løsningen på medisinering, behandling og valg av spesialister.

en bra fastlege

Er veldig fornøyd med min fastlege. han har tid til å lytte til pasientene og tar ting på alvor. ting blir raskt tatt hånd om som event henvisninger, resepter osv. så en god lege jeg kan anbefalle.