Gurkirpal Singh

Tlf: 32 25 44 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gurkirpal Singh er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Gurkirpal Singh

Kunnskapsrik

Intelligent. Kommer raskt til handling og tar pasienten seriøst. kunnskapsrik. Hyggelig, har en tone som ikke gjør det så depresivt å komme til legen

Dyktig lege

Dette er en lege som går den ekstra mila for sine pasienter. Han er svært nøye på å kartlegge sykdomsbildet mitt før han tilbyr den beste behandlingen for meg. Han er ikke typen som går for raske enkle løsninger, men går heller inn i kjernen på problemet mitt (som i dette tilfellet var søvnvansker). Han gir tett oppfølging med høyt engasjement, noe som selvfølgelig er verdsatt. Jeg har et komplisert sykdomsbilde og er hos han regelmessig. Blir alltid møtt med et smil med god humor, selv når han er stresset.

I mine øyne er dette en lege som brenner for faget sitt og som i tillegg er svært medmenneskelig. Anbefaler på det varmeste.

Beste fastlegen jeg og min familie har hatt!

Jeg har hatt noe dårlig og mye helt OK erfaring med fastleger, og det var dermed en befrielse å komme til Dr Singh etter at jeg flyttet til Drammen. Han er den desidert beste legen jeg og datteren min noen sinne har hatt, og jeg kommer til å holde på ham så lenge han er i jobb som fastlege. Nå venter vi bare på at han får ledig plass til å ta inn samboeren min også.

Dr. Singh er lyttende, engasjert, effektiv, empatisk, tydelig, dyktig, har integritet og en god dose humor i tillegg. Enten du sliter psykisk eller fysisk vil jeg anbefale jeg han. Du må regne med å bli litt utfordret, samtidig som du har hans fulle støtte.

Det er som regel lang ventetid på kontoret, men det veies opp med at han lar deg ta den du trenger og stresser deg ikke. Når man behandler alle pasienter ut fra individuelle behov, sier det seg selv at det er vanskelig å følge et strengt tidsskjema, men jeg ville aldri i verden ha byttet ut kortere ventetid med en lege som ikke tar seg tid til deg. Dr. Singh er verdt å vente litt på!

Utrolig god lege

En av de beste legene jeg har hatt. Jeg verget meg for å bytte da jeg flyttet til Bergen for å studere. Han er virkelig dyktig, trivelig og tok seg god tid til meg da jeg var der.

Har vært der mange ganger, og han har alltid hjulpet på en god og effektiv måte, og klart å være trivelig mens han gjorde det! Det er ikke mange leger som han, og kommer til å savne han.

Han fjernet også noen føflekker på meg, og det ble gjort på en utrolig god måte! Jeg har en hud som lett får arr, men de her synes omtrent ikke!

Veldig anbefalt for kvinner, han får deg til å slappe av selv om du sjekker deg for kjønnssykdommer. Alt i alt, veldig fornøyd! Det kommer til å bli trist å ikke ha han som lege lenger.

Tar seg tid til å lytte til det jeg sier.

Hjulpet meg videre til sykehus når jeg har trengt det.