Gurkirpal Singh

• Allmennmedisin
  • Ortopedisk kirurgi

1995

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Gulskogen legesenter
Vintergt 19 3048 Drammen
Tlf: 32 25 44 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gurkirpal Singh er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Gurkirpal Singh

Kunnskapsrik

Intelligent. Kommer raskt til handling og tar pasienten seriøst. kunnskapsrik. Hyggelig, har en tone som ikke gjør det så depresivt å komme til legen

Dyktig lege

Dette er en lege som går den ekstra mila for sine pasienter. Han er svært nøye på å kartlegge sykdomsbildet mitt før han tilbyr den beste behandlingen for meg. Han er ikke typen som går for raske enkle løsninger, men går heller inn i kjernen på problemet mitt (som i dette tilfellet var søvnvansker). Han gir tett oppfølging med høyt engasjement, noe som selvfølgelig er verdsatt. Jeg har et komplisert sykdomsbilde og er hos han regelmessig. Blir alltid møtt med et smil med god humor, selv når han er stresset.

I mine øyne er dette en lege som brenner for faget sitt og som i tillegg er svært medmenneskelig. Anbefaler på det varmeste.

Beste fastlegen jeg og min familie har hatt!

Jeg har hatt noe dårlig og mye helt OK erfaring med fastleger, og det var dermed en befrielse å komme til Dr Singh etter at jeg flyttet til Drammen. Han er den desidert beste legen jeg og datteren min noen sinne har hatt, og jeg kommer til å holde på ham så lenge han er i jobb som fastlege. Nå venter vi bare på at han får ledig plass til å ta inn samboeren min også.

Dr. Singh er lyttende, engasjert, effektiv, empatisk, tydelig, dyktig, har integritet og en god dose humor i tillegg. Enten du sliter psykisk eller fysisk vil jeg anbefale jeg han. Du må regne med å bli litt utfordret, samtidig som du har hans fulle støtte.

Det er som regel lang ventetid på kontoret, men det veies opp med at han lar deg ta den du trenger og stresser deg ikke. Når man behandler alle pasienter ut fra individuelle behov, sier det seg selv at det er vanskelig å følge et strengt tidsskjema, men jeg ville aldri i verden ha byttet ut kortere ventetid med en lege som ikke tar seg tid til deg. Dr. Singh er verdt å vente litt på!

Utrolig god lege

En av de beste legene jeg har hatt. Jeg verget meg for å bytte da jeg flyttet til Bergen for å studere. Han er virkelig dyktig, trivelig og tok seg god tid til meg da jeg var der.

Har vært der mange ganger, og han har alltid hjulpet på en god og effektiv måte, og klart å være trivelig mens han gjorde det! Det er ikke mange leger som han, og kommer til å savne han.

Han fjernet også noen føflekker på meg, og det ble gjort på en utrolig god måte! Jeg har en hud som lett får arr, men de her synes omtrent ikke!

Veldig anbefalt for kvinner, han får deg til å slappe av selv om du sjekker deg for kjønnssykdommer. Alt i alt, veldig fornøyd! Det kommer til å bli trist å ikke ha han som lege lenger.

Tar seg tid til å lytte til det jeg sier.

Hjulpet meg videre til sykehus når jeg har trengt det.

Tar meg på alvor

Byttet fastlege da min forrige lege ikke tok meg på alvor.
Dr Singh har funnet ut mer på 2 mnd enn min tidligere lege brukte over 7 år på.
Føler jeg blir hørt og han hører på mine tilbakemeldinger når jeg har forslag på hva som må sjekkes.
Syns ikke sykemeldinger er noe som blir slengt etter meg selv om jeg har vært langtidssykmeldt. Han er veldig opptatt at jeg skal bli frisk.
Grunnen til at han har ventetid er fordi han bruker den tiden han trenger på pasientene sine og da betyr ikke klokken noe.

God lege

Han er nøye, lyttende og forklarer hva han vil gjøre og hvorfor. Han nøler ikke med å henvise til spesialist.

Måtte bytte fastlege

Jeg gikk til Singh i over 4 år,og med endel større problemer. I starten syns jeg han var utrolig morsom og en glad type. Tøyser og gjør det hele til en opplevelse. Men,etterhvert som jeg var der (var der hver måned i ett år+++) ble jeg lei da vi aldri kom noen vei. Alt ble tøyset vekk. Tilslutt måtte jeg selv be om MR,rehabilitering etc,som jo hjalp meg tilbake i full jobb igjen. Skriver ut sterke medisiner og sykemeldinger slenger han etter deg.
Har også opplevd at han svarer mobilen,spiser mat og har det rotete på kontoret sitt. Ventetiden er ubeskrivelig lang og har sittet i godt over 1 time mange ganger på venterommet.
En hyggelig mann,men ikke helt passende som fastlege,desverre.

Hyggelig

Men føler meg ikke tatt på alvor. Han har ikke tid til å høre hva som plager meg.

Legen som ser deg i øya og spør hva han kan gjøre for deg.

Dr. Singh er en lyttende og omsorgsfull lege. Han er veldig god på å danne en god relasjon til pasienten og han lytter og er åpen for kreative løsninger og behandlingsformer. Han tar meg som pasient på alvor og jeg får en mye bedre oppfølging hos han enn jeg har fått hos tidligere leger.

Lite tillitvekkende

Er hyggelig og virker imøtekommende, men...
Lytter ikke til pasienten.
Er ikke"til stede" i konsultasjonen.
Snakker i mobiltelefon mens han har pasient.
Vanskelig å kommunisere med.
Opplever at det tar utrolig lang tid fra man har time til man slipper inn.

Flink til å lytte

Han er forståelsesfull og er åpen for innspill til løsning på sykdom eller andre problemer. Han virker trygg på sitt yrke, og har god humor.

En utrolig dyktig og hyggelig lege som lytter og er flink til å ta en helhetsvurdering.

En utrolig dyktig lege som tar seg god til til deg så du føler deg ivaretatt uansett hva du kommer med. Han er flink til å lytte og er åpen for forslag hvis man har noen. Han er også en lege med et behagelig vesen og med godt humør. Det er lett å oppsøke han når noe oppstår nettopp fordi man vet at han er der for deg og lytter.

Utrolig dyktig lege!

Singh tar seg god tid til deg. Han er alltid blid og hyggelig. Han henviser gjerne til videre undersøkelse og er veldig opptatt av at du skal bli frisk. Ingen problemer er for små for Singh og det er veldig betryggende.

Dyktig lege

Har kun vært en gang hos fastlegen min og føler at jeg ble tatt på alvor. Han brukte god tid og stilte en rekke spørsmål for å stille riktig diagnose. Fikk også satt opp en oppfølgingstime uka etter. Herr Singh tar seg tid til å lytte og er meget profesjonell!

En meget god lege

Jeg opplever Singh som meget samvittighetsfull. Han lytter, og sammen med meg har vi kommet fram til den beste løsningen på medisinering, behandling og valg av spesialister.

en bra fastlege

Er veldig fornøyd med min fastlege. han har tid til å lytte til pasientene og tar ting på alvor. ting blir raskt tatt hånd om som event henvisninger, resepter osv. så en god lege jeg kan anbefalle.