Gurkirpal Singh

• Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (1995)

Gurkirpal Singh er en av 84 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Gurkirpal Singh

Lyttende, empatisk og dyktig lege.

Singh er bare godheten selv. Han brenner for yrket sitt og pasientene sine. Han er kunnskapsrik og lyttende og har en veldig ro over seg. Han er tillitsvekkende og er alltid i godt humør. Han er villig til å prøve ut ulike behandlinger og henviser gjerne til spesialist når han ser at det kreves. I mitt tilfelle har han vært en unik støtte da jeg ble kronisk migrenesyk. Han har henvist meg til de dyktigste nevrologer og hodepinespesialister og han har hjulpet meg og fulgt meg godt opp i forhold til NAV. Barna mine er også veldig begeistret for «turbanlegen», som de kalte han da de var små. Han er svært barnekjær og er flink til å lytte til og ivareta barn. Anbefaler Singh på det sterkeste!

Empatisk og kunnskapsrik

Denne legen tar seg god tid og er nøye til å vurdere tilstanden du er i, har en god kunnskap til å sette diagnose. Han viser et genuint ønske om å hjelpe!
Jeg finner ingenting kritikkverdig, men kunne kanskje vært raskere med å henvise til spesialist.

Kunnskapsrik og hyggelig

Han tar deg seriøst og er kunnskapsrik. Han kommer med gode vurderinger og forslag. Han har alltid godt humør og en god samtalepartner når det kommer til de problemene man vil drøfte.

Kunnskapsrik

Intelligent. Kommer raskt til handling og tar pasienten seriøst. kunnskapsrik. Hyggelig, har en tone som ikke gjør det så depresivt å komme til legen

Dyktig lege

Dette er en lege som går den ekstra mila for sine pasienter. Han er svært nøye på å kartlegge sykdomsbildet mitt før han tilbyr den beste behandlingen for meg. Han er ikke typen som går for raske enkle løsninger, men går heller inn i kjernen på problemet mitt (som i dette tilfellet var søvnvansker). Han gir tett oppfølging med høyt engasjement, noe som selvfølgelig er verdsatt. Jeg har et komplisert sykdomsbilde og er hos han regelmessig. Blir alltid møtt med et smil med god humor, selv når han er stresset.

I mine øyne er dette en lege som brenner for faget sitt og som i tillegg er svært medmenneskelig. Anbefaler på det varmeste.